Billigt men godt dæk (MZ Saxon)
Fra : Henrik Mahler

Dato : 26-04-06 18:23

Ok det behøver ikke være det billigste bare rimeligt prissat

Sikkerhed v varierende temeparturer/forhold første prioritet

for: 90/90-18 51 S (2.75-18 48 P)
bag: 110/80-16 55 S (3.25-16 55 P)

Tak for alle forslag til mærke, type,.... og forhandler

Skal skiftes før turen går til Norge

MVH Henrik

Fra : Molnit

Dato : 26-04-06 18:58

Henrik Mahler skrev:
> [...]
>
> for: 90/90-18 51 S (2.75-18 48 P)
> bag: 110/80-16 55 S (3.25-16 55 P)
>
> Tak for alle forslag til mærke, type,.... og forhandler

   Metzler M22 er rigtig gode at køre med, det var dem jeg kørte med de
første 3-4 år med MZ'en.

   Ellers Bridgestone BT-45, men der er problemer med bagdækket. og de er
dyyyyre.

   Jeg bruger selv BT-010 fra Bridgestone på mine 17" fælge ;) men det er
en dyr fornøjelse at konvetere.

   "http://www.pmc.dk/links.htm" Der er en links og en god guide i at købe
dæk, og hvor de kan købes.

--
VH
Lars Molnit

Fra : calle.nielsen@gmail.~

Dato : 29-04-06 09:28

Molnit wrote:
>    Ellers Bridgestone BT-45, men der er problemer med bagdækket. og de er
> dyyyyre.

Hej Lars,

Jeg har lige købt mig dette dæk til min GPZ600R. Hvilke problemer
mener du der er? (jeg vil jo nødig have mig en ubehagelig overraskelse
hvis jeg kan undgå det).

Calle

Fra : Molnit

Dato : 30-04-06 09:11

calle.nielsen@gmail.com skrev:

> Hej Lars,
>
> Jeg har lige købt mig dette dæk til min GPZ600R. Hvilke problemer
> mener du der er? (jeg vil jo nødig have mig en ubehagelig overraskelse
> hvis jeg kan undgå det).

   Problemet ligger kun på MZ'en, da du ikke kan få et bagdæksprofil til
16" fælgen der passer.

   Har du de rigte BT-45 for og bag på din er de eneste problem kun at den
er pisse sjov at køre på :)

Fra : calle.nielsen@gmail.~

Dato : 30-04-06 09:18

Molnit wrote:
>    Problemet ligger kun på MZ'en, da du ikke kan få et bagdæksprofil til
> 16" fælgen der passer.

Ok, så er jeg mere rolig...

>    Har du de rigte BT-45 for og bag på din er de eneste problem kun at den
> er pisse sjov at køre på :)

Øv, det er et af de utallige problemer vi motorcyklister må leve med

/C