Dyr weekend....
Fra : MKS - 74

Dato : 23-04-06 21:28

.....I fossile kulbrinter that is, små 3-400 kr. på bare at tulle rundt
på småveje ...

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-06 21:48

Den slags sker, det er desværre en del af MC livet :)

Fra : "J.C. Kløve"

Dato : 23-04-06 21:56

MKS - 74 skrev:
> .....I fossile kulbrinter that is, små 3-400 kr. på bare at tulle rundt
> på småveje ...

jaaa
det løber jo op, med den pris det er oppe i nu om stunder :--/

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 24-04-06 08:55

Det var smuk og solrig dag da MKS - 74 skrev
news:qpon429t91l8oicr9solrng2nnugdpqqc9@4ax.com i dk.fritid.motorcykel:

> ....I fossile kulbrinter that is, små 3-400 kr. på bare at tulle rundt
> på småveje ...

Køb nogle olieaktier. Så kan du glæde dig over dem når du ser
tankstationens priser. Hvis olieprisen falder så kan du istedet glæde dig
over billig benzin. Max glæde...

--
Rune D. Jørgensen

Fra : frølårsraketten

Dato : 24-04-06 14:21

"> Køb nogle olieaktier. Så kan du glæde dig over dem når du ser
> tankstationens priser. Hvis olieprisen falder så kan du istedet glæde dig
> over billig benzin. Max glæde...

Javel ja..... rigtig god ide, Rune; hilsen Pierre (lidt lissom hvis man
låner JPY og køber japanske aktier for dem!).

Fra : FooBar

Dato : 24-04-06 15:11

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> wrote in

> Køb nogle olieaktier. Så kan du glæde dig over dem når du ser
> tankstationens priser. Hvis olieprisen falder så kan du istedet glæde
> dig over billig benzin. Max glæde...

Hvor mange aktier skal man egentlig købe inden man begynder at fnise
begejstret hver gang man ser at benzinen er steget en kroner/liter..!?

/claus

Fra : Anders Majland

Dato : 24-04-06 09:29

> ....I fossile kulbrinter that is, små 3-400 kr. på bare at tulle rundt
> på småveje ...

Det er dyrt at have det sjovt ... (som en kunde engang fortale mig)