QuickTime Pro 5.0.... Hvordan???
Fra : Dennis Højsholt

Dato : 17-06-01 18:54

Hvordan bestiller man QuickTime Pro 5.0 i Danmark...?
På forhånd tak!

/Dennis

Fra : Mikael Kern

Dato : 20-06-01 11:21

Dennis Højsholt wrote:

> Hvordan bestiller man QuickTime Pro 5.0 i Danmark...?
> På forhånd tak!

Lader som om man er svensker!
Jeg har brugt den svenske Applestore uden problemer. Når bare de får
et gyldigt Visa-kort-nummmer. Jeg ved ikke hvordan man gør, hvis man
skal have tilsendt en fysisk pakke, men et password kan man jo få
via mail/net. Jeg fik en faktura udstedt til:
Mikael Kern
Falkoner All‚ 58 B
2000 Frederiksberg
Sweden
og det er fint nok.

--
----------
Mikael Kern - Lighting Cameraman - Steadicam Owner/Operator

Fra : Birger Borgwardt

Dato : 20-06-01 12:22

Mikael Kern <kern@kern.dk> wrote:

>Lader som om man er svensker!

eller lader som om man er bosiddende i Californien og opgiver et
postnummer i CA 95014.

Det er et par $ dyrere i tax til Californien, men koden til pro
udgaven kommer omgående.

Og bare rolig, De trækker skam også beløbet på din VISA konto

Hilsen B.

--
MvH.
Birger Borgwardt.

Telefon (+45) 87616061

Fra : Morten Stjernholm

Dato : 20-06-01 12:47

I protest mod Apples elendige service med salg af QT Pro keys i danmark (
som i virkeligheden burde være gratis!! ) synes jeg, at alle vi der har købt
en KEY ( og som nu er bosiddende i californien eller Ohio ) skulle poste
nummeret i denne nyhedsgruppe.

Vågn op Apple - hvor besværligt skal det være at få lov til at KØBE en QT
nøgle. For meget.....

Stjernholm

in article 4q11jtknh3qbpk1q0vn91u7j4t2kd0n6hg@4ax.com, Birger Borgwardt at

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 20-06-01 17:02

Birger Borgwardt <birger@webfoto-interaktiv.dk> wrote:

> [...]
> udgaven kommer omgående.
>
> Og bare rolig, De trækker skam også beløbet på din VISA konto

Må jeg så anbefale postnummer FL 31817 ? Det er et gyldigt poistnummer i
Orlando, Florida og da det ligger udenfor Californien slipper du for
Californisk moms
--
Jesper Oersted.
"Beware what you wish for, especially if it's 13-and-a-half