Hmmm...
Fra : Poul

Dato : 22-04-06 15:30

Tror man er kommet lidt skævt ind på hinanden...
Rolig nu. (det er trods alt min fødselsdag i dag!)
Jeg synes personligt, at det at blive skrevet for 56 i 50-zone er lige
lovlig snævert...
Din reelle hast. har været ca. 59km/t og hvem kan sige sig fri for ikke at
have gjort det -vejarbejde eller ej??!

Politi-regler: 0-99,9km/t: Reel hast - 3km/t
100-?km/t: Reel hast - 3%

(dette med Laser-måler)

Men den med at sige, at det var nær familie der kørte og at du derfor ikke
vil opgive navn (hvilket i andre straffesager er lovligt) dur ikke ifølge en
højesteretsafgørelse...

God tur på vejene...

Hvis I møder en langsomtkørende NINJA er det bare mig der er igang med
tilkøringsperiode... Herre øfferen!

Poul, ZX6R'06

Fra : Poul

Dato : 22-04-06 15:35

Hov...
Indslaget skulle have været under "Fotofælde".
Jeg undskylder...

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-06 17:14

Poul skrev i meddelelsen <444a3dea$0$11698$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...

>Din reelle hast. har været ca. 59km/t og hvem kan sige sig fri for ikke at
>have gjort det -vejarbejde eller ej??!

Tjae, jeg mener at det må være i orden, at vise respekt for de mennesker der
arbejder på vejene. Så jeg lever med at være en "pestilens" for andre
trafikanter i de situationer. :-/

> [...]
>vil opgive navn (hvilket i andre straffesager er lovligt) dur ikke ifølge

Nej der fik dommerne "bøjet" grundloven en smule, og dette netop i en sag
hvor en betjent var tiltalt :-|

mvh
Orla

Fra : Knud Dam

Dato : 22-04-06 16:55

"Poul" <faint@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Rolig nu. (det er trods alt min fødselsdag i dag!)

Tillykke med dagen - Dejligt vejr !

; - )

KD Bandit 600 S

Fra : Stefan

Dato : 22-04-06 22:17

> Rolig nu. (det er trods alt min fødselsdag i dag!)

Tillykke kender 5 (incl mig) andre der har føsdag idag

Stef