TKD forum - problemer?
Fra : Harry Teicher

Dato : 22-04-06 14:32

Beklager, emnet er nok ikke af generelt interesse, men jeg har i nogle
dage ikke kunne læse indlæg i Tenere Klub Danmarks forum. Jeg ved, at
der er nogen fra klubben som er med her på DFM og ville høre om de
(eller andre) også har problemer med at få adgang til indlæg. (Jeg
har forsøgt at maile administratoren, cookies er aktiveret, osv).

På forhånd tak!
Harry

Fra : Anders Majland

Dato : 22-04-06 20:14

> Beklager, emnet er nok ikke af generelt interesse, men jeg har i nogle
> dage ikke kunne læse indlæg i Tenere Klub Danmarks forum.

Der er en opdatering undervejs - men derfor har det nu alligevel virket for
mig - sådan stort set (det erflere småting der stadig arbejdes med)

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Aprilia Leonardo 125 1997 7Mm & Aprilia Leonardo 150 1998 64Mm