Denso tændrør købes hvorhenne?
Fra : Peter Larsen

Dato : 21-04-06 18:24

Hvor kan man købe Denso tændrør.
Min gamle bundsolide TA'er kan åbenbart ikke køre på andet.
Prøvede NGK, men der er tændings-udsættere, hvilket der ikke er med de gamle
Denso tændrør.
Jeg har målt tændings systemet igennem, og kunne umidelbart ikke finde noget
galt.
Så jeg spørger hvor kan man købe Denso tændrør,
da min normale MC pusher virker uvillig til at skaffe dem hjen, som han
siger dem forhandler jeg ikke.

PFT. Peter.

Fra : Rene Joergensen

Dato : 21-04-06 19:15

Peter Larsen <xxxpeterlarsen.kratluskerxxx@gmail.com> wrote:

> Så jeg spørger hvor kan man købe Denso tændrør,
> da min normale MC pusher virker uvillig til at skaffe dem hjen, som han
> siger dem forhandler jeg ikke.

En nyttig oplysning kunne være hvor du bor henne.

--
-René

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 21-04-06 19:32

Peter Larsen wrote:

> Så jeg spørger hvor kan man købe Denso tændrør,

Der er en forhandlerliste her:
http://www.mc-select.dk/img/Forhandleroversigt.pdf

--
Mvh Henrik.

Fra : Peter Larsen

Dato : 21-04-06 23:05

"Henrik Aarfeldt" <henrik@vfkr.dk> skrev i en meddelelse

> Der er en forhandlerliste her:
> http://www.mc-select.dk/img/Forhandleroversigt.pdf
>
> --
> Mvh Henrik.

Takker det er en stor hjælp.
Bor 8830 Tjele.
MVH Peter.

Fra : p.jarnbak

Dato : 22-04-06 07:28

"Peter Larsen" <xxxpeterlarsen.kratluskerxxx@gmail.com> wrote in message
> [...]
> Så jeg spørger hvor kan man købe Denso tændrør,
> da min normale MC pusher virker uvillig til at skaffe dem hjen, som han

Jeg køber normalt her www.spark-plugs.co.uk/
Hej Palle.

Fra : frølårsraketten

Dato : 22-04-06 14:15

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej Peter
Jeg har købt Denso til min dyt (405 T16), der er lidt specielle hos THansen.
Udvalget er ikke stort, men du har jop lov at være heldig.

hilsen Pierre