Re: Hjælp til custom udstødning
Fra : Andreas

Dato : 21-04-06 18:00

"hamselv(DKMC)" <hamselv@.dk> wrote in message
>Hvaaaaa, er der ikke noget med at der sidder en ordentlig "potte" under
> bunden, som tager al lyden??
> Syntes at det var sådan på madammens cykel dengang.

Jo, det har du ret i. Jeg skal nu også have nye rør pga. de nye tasker jeg
har købt,
som ellers ikke kan sidde på. Den originale udstødning sidder irriterende
højt oppe.

> Så skal den vel af og de nye skal så passe med båden ditten og datten,
eller
> var det bare mig.

Det lyder vidst nogenlunde rigtigt =)
Mangler bare lige lidt information om hvilke typer udstødning der er godt
for hvad og hvorfor...

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 21-04-06 21:29

"Andreas" <skodmail@> skrev i en meddelelse news:%b82g.94$rR6.63@...
> Mangler bare lige lidt information om hvilke typer udstødning der er godt
> for hvad og hvorfor...

Mnjahh det kan jeg så ikke lige hjælpe med.
Og det eneste jeg ved om min potte er at den har været gratis og kun er god
for den danske stat i form af bøder hehe
http://www.slowriders.dk/medlemmer/hamselvmc2.jpg

hamselv herfra