Beklædning
Fra : svum

Dato : 20-04-06 19:31

Hej
Da min datter snart skla til at køre MC skal hun jo have noget tøj.
Nogen der har et bud på hvor der i (nord)sjælland er et rimeligt udvalg at
se / prøve, da det jo kan være lidt svært at købe på postordre. ( formentlig
noget læder 2- delt der kan lynes sammen

På forhånd tak Kim ( + datter )

Fra : Christian

Dato : 20-04-06 21:45

Hej,
Om der er noget din datter finder tilpas kan jeg jo ikke garantere, men
min kæreste fandt noget flot og fornuftigt hos mc-beklædningen på
Søborg Hovedgade der har er rimeligt og varieret udvalg.

God fornøjelse.

Hilsen
Christian

Fra : Bo Mortensen

Dato : 20-04-06 21:53

> [...]
> min kæreste fandt noget flot og fornuftigt hos mc-beklædningen på
> Søborg Hovedgade der har er rimeligt og varieret udvalg.

Hej

Ham med MC-lædertøj på Søborg Hovedgade er vist lukket for et
par år siden, men ca. samme sted på den anden side af gaden findes
JAGUAR MC-lædertøj (det har ikke noget med bilmærket at gøre).

- Er det den butik du (Christian) tænker på ?

mvh
Bo

Fra : TGSC

Dato : 20-04-06 23:29

Hvis hun ikke skal køre sportsligt (foroverlænet) har thansen nogle
rimelige sæt, især når de er på tilbud en gang imellem. Hvis man
skal læne sig meget forover på cyklen, er de derimod dårligt egnede
- de strammer over skuldrene, ved albuerne og måske på adamsæblet.

Jeg synes det er vigtigt at albueskallerne dækker 270 grader på
siden, ikke bare 180 som de fleste, samt at der er strækzoner i både
bukser og jakke ved lænd og hofte. Måske også at rygpladen er
stivere end et liggeunderlag.

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 21-04-06 13:40

Det var smuk og solrig dag da TGSC skrev
news:1145572142.844655.3630@g10g2000cwb.googlegroups.com i
dk.fritid.motorcykel:

> [...]
> skal læne sig meget forover på cyklen, er de derimod dårligt egnede
> - de strammer over skuldrene, ved albuerne og måske på adamsæblet.

Tror ikke adamsæblet er der det klemmer mest på et hunkøn!

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Christian

Dato : 21-04-06 07:32

Hej Bo,

Ja det er Jaguar jeg tænker på. Han har både læder og kunststof
samt andet end lige tøj.

mvh
Christian

Fra : Bare min mening

Dato : 21-04-06 11:36

Jeg ville også have lædertøj, men da jeg havde købt MC og dertil købt noget
helt nyt IKKE-læder tøj af mærket "Held",
så kan jeg godt forstå at flere og flere kører i gore-tex tøj og hvad det
andet nu er lavet af.
Det er meget behageligt og jeg kan varmt anbefale det.

Det kan også lynes sammen, men da jakken er lang, så er det ikke nødvendigt
at lyne det sammen. Det trækker ikke nedenfra.

Helt klart en vare at kigge nærmere på.

Men læder ser nu godt ud.

Ralph.

Fra : TGSC

Dato : 21-04-06 20:53

Hehe, jeg ved det godt, jeg tænkte på at sætte det i "". Men det kan
nu være generende alligevel, og det er jo det der tæller.

Store MC-butikker findes vist ikke i Danmark, men man kan jo tage rundt
til flere og kigge på tingene. Prisen bliver aldrig god, men er man
ihærdig i sin søgning skal man nok finde frem til en rimelig
kombination af pris og kvalitet.

Fra : svum

Dato : 22-04-06 08:49

Takker for råddene.

Har prøvet Thansen, deres lædertøj er ikke lige pigefacon, så vi tager nok
en tur op og ned ad hovedgaden idag

Kim

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 29-04-06 13:54

"Bare min mening" <Get@blowjob.now> writes:

> Det kan også lynes sammen, men da jakken er lang, så er det ikke nødvendigt
> at lyne det sammen. Det trækker ikke nedenfra.

Det er nu heller ikke kun derfor man lyner sammen. Det er lige så
meget for at holde jakken på plads så den ikke kravler op under armene
i tilfælde af at du kurer hen ad asfalten med benene først.

--
På MC-jagt | ......_[]-=*