Motorcykkellak
Fra : Preben Otto Jensen

Dato : 20-04-06 17:14

Hvor køber man lak til lidt smårep.
Den har et par skrammer mm
Kan man evt. købe det folie der er klæbet på kåbesiderne
og er der nogle der har erfaring med smårep
Det er til min ZX9r-b 1994 rød sort grå
P. Jensen

Fra : MKS - 74

Dato : 20-04-06 17:46

On Thu, 20 Apr 2006 16:13:31 +0000 (UTC), otto2@worldonline.dk (
Preben Otto Jensen) wrote:

>Hvor køber man lak til lidt smårep.

F.eks hos color-rite:

<http://www.colorrite.com/CRPLfactoryColors.php?appID%5B%5D=2038&typeID=2&appYear=1994&appManuf=Kawasaki&IsStreet=1&IsDirt=1&imageField.x=48&imageField.y=6>

>Den har et par skrammer mm
>Kan man evt. købe det folie der er klæbet på kåbesiderne

Org. stafferinger nok kun hos Kawasaki og sådan nogle er som regel ret
dyre

>og er der nogle der har erfaring med smårep

Mange, læs mere om kåberep. på :

http://www.dmcn.dk/FAQ/VisEmne.asp?ID=43

Eller søg på google

>Det er til min ZX9r-b 1994 rød sort grå

Har man god tålmodighed kan man også leve med det og afvente at nogle
gode kåbedele dukker op på eBay (det gør næsten alt før eller siden).

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Preben Otto Jensen

Dato : 20-04-06 20:06

Ok
Men er der ingen steder i danmark man kan købe lak
Syntes det er lidt dyrt med minium 1/2 liter af hver farve

ja jeg venter på ebay skal bringe nogle kåbedele
Men endtil da ville jeg lige plette lidt

Fra : Preben Otto Jensen

Dato : 20-04-06 20:08

og hvad betyder de forskellige
Touch-up Pen ($15.95)
Touch-up Jar ($20.95) (+1lbs)
Aerosol ($32.95) (+1lbs)
1/2 Pint ($72.95) (+1lbs)
Pint ($107.95) (+1lbs)
Quart ($165.95) (+2lbs)

Fra : MKS - 74

Dato : 20-04-06 20:27

http://www.colorrite.com/color_applications.php

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 24-04-06 13:15

> [...]
pYear=1994&appManuf=Kawasaki&IsStreet=1&IsDirt=1&imageField.x=48&imageField.

Hvad så hvis man har et beslægtet, men omvendt problem: Bimmeren er lakeret
med en særdeles uoriginal lilla farve der hedder sådan noget som "Suzuki
Blueberry 2099". Findes der en forhandler/producent af lakstifter eller
lignende, hvor man bare kan taste farven ind, uden at skulle gætte sig til
hvilken (bil eller) motorcykel der engang var lakeret med den?
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-06 21:45

" Preben Otto Jensen" <otto2@worldonline.dk> wrote in message
> Hvor køber man lak til lidt smårep.
> Den har et par skrammer mm
> Kan man evt. købe det folie der er klæbet på kåbesiderne og er der nogle
> [...]
Nu taler jeg ikke af erfaring, men en almindelig lakstift til bilen (den
slags er hyldevare hos bilforhandlere) - den burde vel kunne udføre jobbet,
hvis farven ellers passer?

Niller
Honda CX500C

Fra : Jacob

Dato : 20-04-06 22:01

Preben Otto Jensen skrev:

> Hvor køber man lak til lidt smårep.
> Den har et par skrammer mm

Hej Preben,
Der er tidligere blevet skrevet om muligheden for at anvende neglelak
!! Det kan godt være en ide, hvis den nuance man søger ikke er til at
finde andre steder. Så prøv f.eks. Magasin.

VH Jacob
Som ikke kan gennemskue om kvaliteten af en neglelak er høj eller lav,
men selv har tænkt sig at finde en flot matchende rubin rød nuance !!
- Det er bare en lille afskalling der skal dækkes.

Og som forventer at tiltrække en vis mængde opmærksomhed ved at
komme gående med en tank eller halvdelen af en kåbe i
manicureafdelingen.

Fra : Jim Andersen

Dato : 21-04-06 15:12

Jacob wrote:

> Hej Preben,
> Der er tidligere blevet skrevet om muligheden for at anvende neglelak

Tag sidedækslet med ned til damen. Så finder hun en nuance der matcher.

/jim

Fra : KS

Dato : 21-04-06 19:33

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja Honda fører i hvert fald ikke noget til at dække det kæmpe stenslag i min
tank fra de her lorteveje som vi betaler i dyre domme for...wrrhhh(!)

Men jeg kørte hen til chips away hvor jeg for en sølle pris på 1000 kr kunne
få det lappet....hmmm....nej tak....men flink som han var så lukkede han
lige hullet med noget sort og lak - thumbs up!

Så skal det være helt i orden så er det frem med det guldrandede kort.

/Ken
Hornet '04 - nu med stenslag :( >>føj!<<