Små magnet tasker?
Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 20-04-06 16:29

Finder der små magnet tasker der lige nøjagtigt kan rumme en pung eller
mobiltelefon?
Jeg har kigget rundt omkring, men kan ikke finde nogen.

Sagen er den, at mine lommer er godt fyldte. Så det kunne være fedt at få
tømt lidt ud. Dog ønsker jeg ikke til hverdag at suse rundt med min store
magnet taske.

Den skal altså ikke have meget større mål end en mobiltelefon eller
tegnebog.

Anyone?

Mvh Thomas
RF 600

Fra : Jacob Larsen

Dato : 20-04-06 16:55

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> hverdag at suse rundt med min store magnet taske.
>
> Den skal altså ikke have meget større mål end en

Jeg mener tidligere at have set sådan en "taske" hos www.louis.de

Jeg ville dog umiddelbart være nervøs for at placere min mobil direkte oven
på en magnet af frygt for at miste alle upskirt-billederne på memorykortet.

Det er en diskussion, der har været oppe før. Hvis du smider din pung deri,
risikerer du også problemer med dit magnetiske dankort. Jeg kender dog ikke
disse problemers omfang, da jeg ikke umiddelbart har lyst til at teste med
mine egne ting.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 20-04-06 17:03

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> wrote:

> [...]
> disse problemers omfang, da jeg ikke umiddelbart har lyst til at teste med

IXS laver nogle. Jeg har set dem hos Banks Biler i Holstebro: De har dem
tilmed i flere farver

--
http://homepage.mac.com/anna.andersen/blog/anna.html

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 20-04-06 17:19

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ville dog umiddelbart være nervøs for at placere min mobil direkte
> oven på en magnet af frygt for at miste alle upskirt-billederne på

Frygter jeg ikke. Der er et batteri imellem. Flere steder kan du faktisk
købe mobilholdere som er en magnet på en svanehals!

> [...]
> dog ikke disse problemers omfang, da jeg ikke umiddelbart har lyst til at

Tjah. Myth Busters på Discovery channel testede engang hvor meget der skulle
til.
Og det var mere end bare en smule!

> --
> Mvh. Jacob Larsen
> http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Thomas
RF 600

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 20-04-06 18:39

Thomas B. Andersen wrote:

> Tjah. Myth Busters på Discovery channel testede engang hvor meget der skulle
> til.
> Og det var mere end bare en smule!

Jeg husker det som om Jamie og Adam havde fat i en temmelig kraftig
elektromagnet samt at de var nød til at bevæge kortet i magnet
feltet før det tog skade.

Fantastisk program for øvrigt!

/Magnus
--
"Ford, you're turning into a penguin. Stop it."
   Douglas Adams 1952-2001

Fra : Niels B

Dato : 20-04-06 18:24

> Jeg ville dog umiddelbart være nervøs for at placere min mobil direkte
> oven på en magnet af frygt for at miste alle upskirt-billederne på
> memorykortet.

Det skal du ikke være - den type hukommelseskort, der sidder i en mobil, kan
ikke slettes af magneter

/Niels

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-06 21:35

Jacob Larsen skrev i meddelelsen
> [...]

>disse problemers omfang, da jeg ikke umiddelbart har lyst til at teste med

Men mon ikke den myte blev aflivet ved mit 5 1/4" disketteforsøg :-/

mvh
Orla

Fra : André S Hansen

Dato : 21-04-06 17:46

meddelelse news:4447f46a$1$27598$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> <4447aeeb$0$15784$14726298@news.sunsite.dk>...

> Men mon ikke den myte blev aflivet ved mit 5 1/4" disketteforsøg :-/

Underligt mit hævekort virker ikke mere, og har lige kørt med pungen nede i
bunden, men kan vel være en tilfældighed, har testet i 2 automater, den
spytter det bare ud, må prøve, når det nye kommer, at ligge pungen, samme
sted i tanktasken.

André S Hansen
GS500E

Fra : Jacob Larsen

Dato : 21-04-06 22:42

"André S Hansen" <bobbleboyfjerndette@webspeed.dk> wrote in
message news:44490c40$0$47066$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> [...]
> tilfældighed, har testet i 2 automater, den spytter det
> bare ud, må prøve, når det nye kommer, at ligge pungen,

Måske jeg alligevel skulle prøve at satse et af mine kort i en test en dag.
Har alligevel 14 kort i pungen, så den begynder at blive lidt tyk og
irriterende.

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-06 09:52

André S Hansen skrev i meddelelsen
> [...]

>bunden, men kan vel være en tilfældighed, har testet i 2 automater, den
>spytter det bare ud, må prøve, når det nye kommer, at ligge pungen, samme

Jamen, så måtte jeg jo lige prøve igen, og denne gang med tasken monteret på
tanken, (ved ikke om det gør nogen forskel men....). 5 1/4 diskette med et
html project, rasle rundt i bunden af tasken, klemt ned mod magneten i
fronten af tasken, (Held med 7 magneter). Jo-jo, ingen fejl på projectet
efterfølgende.

Jeg skal nok afholde mig fra at give garantier, men det lader altså ikke til
at være noget problem.

mvh
Orla

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 27-04-06 06:56

André S Hansen wrote:
> [...]
> bunden, men kan vel være en tilfældighed, har testet i 2 automater, den
> spytter det bare ud, må prøve, når det nye kommer, at ligge pungen, samme

Jeg har også prøvet at stå i Belgien med alle mine plastickort slettet
efter at de havde ligget i siden af tanktasken.
Der placerer jeg aldrig mine plastikkort igen.

--
Things that try to look like things, often look more like things, than
things do.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-06 21:55

Jesper Hvalsøe skrev i meddelelsen
<44505cd2$0$933$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

>Jeg har også prøvet at stå i Belgien med alle mine plastickort slettet
>efter at de havde ligget i siden af tanktasken.
>Der placerer jeg aldrig mine plastikkort igen.

Huh ?? Det er sågu da langt fra nogen magneter, og er min foretrukne
placering af tegnebog samt kort. Og med min nu dobbelte diskettetest i
bunden af tasken, så forstår jeg nada.

mvh
Orla

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 28-04-06 07:38

Orla Pedersen wrote:
> [...]
>

> Huh ?? Det er sågu da langt fra nogen magneter, og er min foretrukne
> placering af tegnebog samt kort. Og med min nu dobbelte diskettetest i

Nææh jeg var også en lille smule paf, da jeg skulle tanke og ingen af
kortene kunne læses.
Heldigvis havde min kone sine kort i en lomme, og hun måtte så
finansiere resten af ferien.
Måske det skyldes at magneterne har bevøget sig uheldigt under afog
påsætning af tasken.

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-06 18:07

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> magnet taske.
>
> Den skal altså ikke have meget større mål end en mobiltelefon eller

Hej.

Skal det være med magnet ?, ellers så kik her
http://www.mo-tech.de/tankrucksackql/ IMO skide smart

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Bøv

Dato : 20-04-06 18:56

> [...]
> magnet taske.
>
> Den skal altså ikke have meget større mål end en mobiltelefon eller

Hej Thomas

Jeg har lige bestilt en mini en ved IXS(skal bruges til madpakken)rumindhold
1 liter.
Tror måske den er hos os i morgen og kan så i givet fald ses inde hos os.

MvhJan/Special

Fra : Knud Dam

Dato : 20-04-06 22:11

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Finder der små magnet tasker der lige nøjagtigt kan rumme en pung eller
> [...]

Hej Thomas.

Jeg har en ny liggende med målene : 29x22x9.5 cm.

Den er måske større end det, du ønsker ?

Mvh

KD

Fra : MortenP

Dato : 21-04-06 07:35

Knud Dam wrote:

> [...]

> Hej Thomas.

> Jeg har en ny liggende med målene : 29x22x9.5 cm.

> Den er måske større end det, du ønsker ?

KD.. evt. pris?

Mvh.
MortenP

Fra : Knud Dam

Dato : 21-04-06 16:52

"MortenP" <mpannen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> KD.. evt. pris?
>
> Mvh.
> MortenP

Kr. 130 plus porto.

Jeg har et billede, hvis du er interesseret.

Mvh

KD

Fra : MortenP

Dato : 21-04-06 22:16

Knud Dam wrote:

> "MortenP" <mpannen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kr. 130 plus porto.

> Jeg har et billede, hvis du er interesseret.

> Mvh

> KD

Vil gerne se et billede..

Men for at være fair skal trådens ejermand jo have buddet først..

Men vil gerne se billede..

Mvh.
MOrtenP

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 22-04-06 17:58

> Men for at være fair skal trådens ejermand jo have buddet først..
> Men vil gerne se billede..

Hop du bare på.
Jeg fandt mig en på størrelse med en bæltetaske hos Special i Aalborg.
Fin lille sag, med mulighed for at klappe magneterne ind under, og samtidig
sætte en skulderstrop i.
Den er af mærket IXS. Den kan rumme digitalkamera, pung og mobil - thats it!

> Mvh.
> MOrtenP

Thomas
RF600

Fra : Bo Nielsen

Dato : 23-04-06 09:01

> [...]
> samtidig sætte en skulderstrop i.
> Den er af mærket IXS. Den kan rumme digitalkamera, pung og mobil - thats

Hva' måtte du gi'?
ScooterBo

Fra : Kaj

Dato : 21-04-06 22:36