Nyhedsgrupper
Fra : Roland

Dato : 17-06-01 18:14

Hej alle!

Er der nogen, som kan fortælle mig, om der findes nogle news-server, der
ikke er afhængig af, hvilken udbyder man bruger.

Hilsen

Roland

Fra : Staalanden

Dato : 17-06-01 19:35

On Sun, 17 Jun 2001 19:14:08 +0200, "Roland" <22232191@mail.sonofon.dk>
wrote:

> [...]
>
>Er der nogen, som kan fortælle mig, om der findes nogle news-server, der
>ikke er afhængig af, hvilken udbyder man bruger.

sunsite.auc.dk

Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-06-01 05:50

"Roland" <22232191@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle!
>
> Er der nogen, som kan fortælle mig, om der findes nogle news-server,
der
> ikke er afhængig af, hvilken udbyder man bruger.

"news.cis.dfn.de", men man skal tilmelde sig på - ja, prøv selv med
www.xxx.de , hvor "xxx" står for kombinationer af dele af
"news.cis.dfn", udelad evt. også "www".

Claus

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 26-06-01 08:19

Således skrev "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> i
dk.edb.internet.software.mail+news Tue, 26 Jun 2001 06:49:53 +0200:

>"news.cis.dfn.de", men man skal tilmelde sig på - ja, prøv selv med
>www.xxx.de , hvor "xxx" står for kombinationer af dele af
>"news.cis.dfn", udelad evt. også "www".

http://news.cis.dfn.de virker ganske fint.

Knud
--
kernel, n.:
A part of an operating system that preserves the medieval

Fra : Harry

Dato : 18-11-01 20:30

er news.netforce.cz gratis???

Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> skrev i en