100% NINJA
Fra : Poul

Dato : 19-04-06 22:05

Yes, sir...
Så oprendt dagen.
Var ude for at hente/se min nye NINJA.
Lod den dog stå nu hvor regnen igen har sat sit præg på det danske land.
Men flot var den, da den stod dér med plader på. Håber på en tur i morgen.
Mange tak for hjælpen og rigtig gode råd.

Håber vi ses på gaden.

Thombs up...

Poul, ZX6R NINJA (Den nye Ninja-farve er sort! HA!)

Fra : MKS - 74

Dato : 19-04-06 22:33

On Wed, 19 Apr 2006 23:05:08 +0200, "Poul" <faint@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>Men flot var den, da den stod dér med plader på. Håber på en tur i morgen.

Tillykke med den, men kom _så_ud at køre , vejret er da fint-fint,
jeg har kørt 80-100 km her til aften (den første regn kom lige præcis
da jeg trak garagen over cyklen , bare rundt helt tilfældigt på de
fynske småveje, 15-18 grader i weekenden er udsigten, perfekt
MC-vejr!!

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Bo Nielsen

Dato : 20-04-06 20:48

15-18 grader i weekenden er udsigten, perfekt
> MC-vejr!!

Mind mig ikke om det - har lige afleveret Banditten til ventiljustering, nye
klodser og kæde samt småting. eneste trøst er, at jeg alligevel bare skal på
arbejde :-/

ScooterBo

Fra : Bo Nielsen

Dato : 20-04-06 20:54

- og tillykke med den - SORT ER SMUKT

ScooterBo
(med SORT Bandit)

Fra : FooBar

Dato : 19-04-06 22:42

"Poul" <faint@stofanet.dk> wrote in

> Var ude for at hente/se min nye NINJA.

Tillykke med den - og velkommen i 'familien'!

> Poul, ZX6R NINJA (Den nye Ninja-farve er sort! HA!)

Brænd kætteren! *Vifter med høtyv og fakkel*

/claus (indehaver af eksemplar i "The One True Colour"...)

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 20-04-06 10:41

Hej

FooBar <noone@nowhere.undeliverable> writes:
> "Poul" <faint@stofanet.dk> wrote in
> Tillykke med den - og velkommen i 'familien'!

Også tillykke herfra

> Brænd kætteren! *Vifter med høtyv og fakkel*
> /claus (indehaver af eksemplar i "The One True Colour"...)

Ikke så hård ved ham - den kan vel lakeres om?

--
Jesper - med giftiggrøn zixxer
http://www.veloce.dk