Scan af side i MC Revyen 91, ZXR750...
Fra : Steffen Hansen

Dato : 19-04-06 13:56

Hejsa,

Er der en velig sjæl der kan lave et scan af siden
fra MC Revyen 91 eller 92. Det er den side hvorpå både
std. ZXR750'eren og ZXR750R modellerne er.

Mvh, og på forhånd tak,
Steff

Fra : Michael Gertz Nielse~

Dato : 19-04-06 13:59

Hvis det ikke lykkedes dig at finde en venlig sjæl til at scanne siden ind,
så er biblioteket en mulighed - Det er lykkedes for mig at finde gamle
udgaver af MC Revyen der, kan dog ikke huske årgangen.

Med venlig hilsen
Michael

Fra : Steffen Hansen

Dato : 19-04-06 14:14

Michael Gertz Nielsen wrote:
> [...]
> så er biblioteket en mulighed - Det er lykkedes for mig at finde gamle
> udgaver af MC Revyen der, kan dog ikke huske årgangen.

Takker, Jeg skal ha' solgt scooteren til en Svensker, så en smule
dokumentation på at R'en VAR noget dyrere end en uden R vil jo være
rart i forb. med noget returafgift..

Mvh.
Steff

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-04-06 14:17

Steffen Hansen <stha@whateversvilleKatte.Bakkedk> writes:

> Er der en velig sjæl der kan lave et scan af siden
> fra MC Revyen 91 eller 92. Det er den side hvorpå både
> std. ZXR750'eren og ZXR750R modellerne er.

Nu ligger den her i nogle dage:
<http://royal.flof.dk/temp/MC%20revy%2091%20Kawasaki%20ZXR%20750.jpg>
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : N/A

Dato : 19-04-06 14:29

Fra : Steffen Hansen

Dato : 19-04-06 14:29

KT wrote:

> Jeg sender gerne siden til dig.
>
> Er din mailadresse i orden (Jeg synes den ser lidt spøjs ud)?
>
> Mvh Kim

Hvis du erstatter Katte.Bakke med et enkelt punktum, så er det
den rigtige..

Tusind tak,

Mvh.
Steffen

Fra : Klaus Stadsgaard

Dato : 19-04-06 17:22

Hej Steff...

Prøv at gå ind på denne danske hjemmeside - der er der masser af data at
finde på div. Kawa-modeller.

http://www.hleng-it.dk/

Hilsen Klaus