Test af FZ6-S ??
Fra : news.tele.dk

Dato : 18-04-06 21:36

Ja, jeg er sgu afligevel blevet lidt små lun på den FZ6 S'er der stadig er
på tilbud til 100.000. Virker som et godt tilbud.

Er der nogen der har et link til en test af dyret - jeg synes ikke jeg kan
finde en?

Anders

Fra : Steen E.

Dato : 18-04-06 21:58

> Ja, jeg er sgu afligevel blevet lidt små lun på den FZ6 S'er der
> stadig er
> på tilbud til 100.000. Virker som et godt tilbud.

R6'erne fra 2005 er nu udsolgt, mon ikke det er ved at haste ?

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Troels Jensen

Dato : 18-04-06 22:26

"news.tele.dk" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, jeg er sgu afligevel blevet lidt små lun på den FZ6 S'er

> Er der nogen der har et link til en test af dyret - jeg synes ikke jeg kan
> finde en?

Her er hvad 60 brugere mener......

http://www.powersportsnetwork.com/enthusiasts/review_list_vehicle.asp?veh=13129

Ellers.........