Regristreringssyn ved ejerskifte - papirga~
Fra : Anders Majland

Dato : 18-04-06 19:42

Så har jeg fået booket en tid til på mandag til et registreringssyns så jeg
kan få omregistreret den ny.

Ifølge applusbilsyn.dk skal jeg medbringe en udfyldt anmeldelsesblanket
(MO2A) - Er det korrekt ?

Hvis det er korrekt betyder det at jeg først skal på motorkontoret efter
blanketen, dernæst i synshallen og så tilbage på motorkontoret ... Det er da
kafka'sk

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : MKS - 74

Dato : 18-04-06 19:52

On Tue, 18 Apr 2006 20:41:59 +0200, "Anders Majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>Ifølge applusbilsyn.dk skal jeg medbringe en udfyldt anmeldelsesblanket
>(MO2A) - Er det korrekt ?

Arh - mon dog ikke de har en liggende, jeg har aldrig fået mig snøvlet
sammen til det og har altid fået en på selve synsstedet, måske du lige
skulle komme 5-10 min. før, så du kan udfylde den før synet.

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Bo Christensen

Dato : 18-04-06 20:12

Da jeg solgte, og synede Bandit'en her for en måneds tid siden,
så synede jeg den, og udfyldte papirene i synshallen med købers navn,
ingen problemer, og INGEN doppeltgang til motorkontoret, det tog 1½
time med kawa'en :|
/bo

Fra : Niels Bengaard

Dato : 18-04-06 20:37

> [...]
> blanketen, dernæst i synshallen og så tilbage på motorkontoret ... Det er

Ellers ligger den på nettet, men om man kan bruge den ved jeg ikke.
http://www.fstyr.dk/graphics/synkron-library/faerdselsstyrelsen/Dok/Blanketter/Omsyn-syn/MO2A.pdf

Niels

Fra : Anders Majland

Dato : 19-04-06 08:15

> Da jeg solgte, og synede Bandit'en her for en måneds tid siden,
> så synede jeg den, og udfyldte papirene i synshallen med købers navn,

Da jeg i 2003 købte brugt mc havde sælger synet den inden han satte den til
salg, så der var det bare lige en omregistrering. Jeg fatter bare ikke
blanketten skal være nødvendig for et syn....

> Ellers ligger den på nettet, men om man kan bruge den ved jeg ikke.
> http://www.fstyr.dk/graphics/synkron-library/faerdselsstyrelsen/Dok/Blanketter/Omsyn-syn/MO2A.pdf

Ja den burde jo være god nok - selvom det ikke er nemt at printe med
gennemslag ...

/A