Dæk forvirring.
Fra : Manuel Korell

Dato : 18-04-06 16:49

Hej NG.
Jeg har en Suzuki GSX 250 fra 1982 og skal til at købe nogle gode dæk, og
der står i min Haynes at der skal bruges 3.00S18 4PR foran og 3.50S18 4PR
bagpå, og jeg fandt på http://www.motorradreifendirekt.de
de her to dæk(ved hjælp af deres søgefunktion): Bridgestone L 303 3.00 -18
TT 47S foran og Bridgestone S 714 3.75 -18 TT 60S som bagdæk, men jeg ved
ikke hvad alle de tal står for, foruden 18 nok står for tommer og 3.00 og
3.50 noget med bredden. Er det nogen jeg kan bruge, for jeg ka ikke lige
hitte ud af det.
Håber der er nogen som har mere styr op det en mig?

Hilsen Manuel

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-06 20:56

her er froklaring og omsætnings tabeller:
http://foreven.com/motorcycles/Tyres/JoshOnTires.htm

Poul B-H

Fra : Manuel Korell

Dato : 18-04-06 21:02

Mange tak, det var lige det jeg havde brug for.
Har nu købt de dæk, det bliver jo en fryd at skifte..