Sikre sig mod restgæld?
Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 18-04-06 11:32

Er der en metode jeg kan bruge for at sikre mig om, hvorvidt ikke er en gæld
på en motorcykel der købes brugt?

John

Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 18-04-06 11:46

On Tue, 18 Apr 2006 12:32:11 +0200
"John Senius-Jørgensen" <slettesførstjsj@senius.dk> wrote:

> Er der en metode jeg kan bruge for at sikre mig om, hvorvidt ikke er
> en gæld på en motorcykel der købes brugt?

Bilbogen i Århus
http://www.domstol.dk/page10242.aspx

--
/mikkel
"Those penguins... they sure 'aint normal..."

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 18-04-06 11:49

Hej Mikkel
Tak for et dejligt hurtigt svar.
Mvh John

Fra : mark@improve.dk

Dato : 18-04-06 12:29

> Bilbogen i Århus
> http://www.domstol.dk/page10242.aspx

Og hvis den har lukket, hvilket den har på en utroligt stor del af
døgnet, så kan din bank formentligt også hjælpe dig imod et mindre
gebyr :) Bare hav stelnummer/reg nummer parat.