Værkstedsmanual - Reservedelsmanual - Brug~
Fra : Morfar

Dato : 17-04-06 12:57

Alt sammen til Suzuki GN250 - jeg har brugt en formiddag på nettet og
hentet ovennævnte manualer.
Servicemanualen og brugsanv. er kopier af manualerne (jpg.) og måske
ikke bedste kval. men hvis man skalerer billederne op er alt fint
læseligt.
Reservedelsmanualen er med splittegninger og reservedelsnumre, for at få
splittegningerne med når du åbner siden, har jeg lavet det i htm. og pakket
det i en rar.fil.
Hvis nogen er interesseret, har jeg lavet en web.side, hvor det hele kan
hentes. http://home7.inet.tele.dk/exphirts/

Hilsen - Morfar

Fra : Søren L

Dato : 17-04-06 13:29

Hej "morfar"

Hvor finder du filer som brugeranv og servicemanualer online ?

Har selv været ude og lede efter en brugsanv. til min xv 750, da den der
fulgte med er på tysk.

Mvh Søren

Fra : Eg Egemarke

Dato : 17-04-06 22:06

De kan skam hentes ganske gratis på nettet....
Se signatur..
Søg på DFMC mærke model osv

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Eg Egemarke

Dato : 17-04-06 22:12

Og nu er der sørme osse een til en Suzuki GN 250 ??? Nøøj

Fra : Morfar

Dato : 17-04-06 22:29

"Søren L" <s.laustsen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor finder du filer som brugeranv og servicemanualer online ?
>
> Har selv været ude og lede efter en brugsanv. til min xv 750, da den der

Hej Søren -

Jeg har Googlet mig ind på forskellige udenlandske mc fora og her
fundet de ting jeg søgte.
Her i gruppen har der i tidens løb været omtalt forskellige sider
med manualer, hvis du laver et spørgsmål i gruppen, er jeg
næsten sikker på at en eller anden vil kunne hjælpe dig.

Venlig hilsen -
Morfar