Hyosung GT 650 R
Fra : RepsaC_

Dato : 17-04-06 10:04

Hej
Nogen der kender til denne maskine?
Er det en 2 el. 4 takter?
Har kigget lidt billeder af den og synes at den ser kanon ud og så til
rimelige penge.
Findes der en anmeldelse af maskinen?

Mvh
Casper

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 10:22

RepsaC_ skrev i meddelelsen
<44435a0b$0$942$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
>Hej
>Nogen der kender til denne maskine?
>Er det en 2 el. 4 takter?

2 cylindret 90° V, 4 takt.

>Har kigget lidt billeder af den og synes at den ser kanon ud og så til
>rimelige penge.

Ringe malet, dårlig finnish på beslag før forkromning, design af dele typisk
dikteret af pris. Men ellers omtalt som mekanisk robust.

>Findes der en anmeldelse af maskinen?

Sikkert, måske på dmcn ?

mvh
Orla

Fra : KS

Dato : 17-04-06 12:18

anmeldelse findes på dba under mc sektionen. Usleben diamant kalder de
den..... Ikke helt en sv'er, men gode kvaliteter og mange ikke helt færdige
detaljer som eks. affjedring.

/Ken
Hornet '04

Fra : RepsaC_

Dato : 17-04-06 15:34

"KS" <ken_S123@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> anmeldelse findes på dba under mc sektionen. Usleben diamant kalder de
> den..... Ikke helt en sv'er, men gode kvaliteter og mange ikke helt
> [...]
Hej
Har set at de tilbyder anden sport affjedring til den, samt et kit der
skulle give mere effekt.
Synes bare at det er en fed maskine til billige penge.
Men kan ikke finde en test.
Mvh
Casper

Fra : Jacob

Dato : 17-04-06 17:24

> Synes bare at det er en fed maskine til billige penge.
> Men kan ikke finde en test.
> Mvh
> Casper

Hej - jeg synes også det er en fed maskine til billige penge..

Der er en række tests på http://www.hyosungmotors.com.au/, samt en
hjemmeside om den (ikke -R) på http://www.hyosung-gt650.de/ .

Generelt får den meget bedre omtale i udenlandske tests, end i danske.

Mvh Jacob