Shoei visir mister sin styrke?
Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 16-04-06 18:42

Hej..

Jeg har nu med to forskellige visir i min Shoei hjelm fået den ide, at de
bliver mere "elastiske" end når man køber dem. Således lukker visiret ikke
helt til, når jeg lukker i ved at holde i splitten i den ene side af
visiret.

Er der mon nogle produkter visiret bliver mere elastisk af som jeg kan have
brugt?
Jeg mener kun at jeg har brugt vand, sæbe, hjelmrengøring og
brillerens/ruderens.
Kan også ske at det er vejsalt der har indflydelse. De to gange det er sket,
er med visir der er brugt både sommer og vinter.

Det kan jo ske at det bare er mig der har forårskuller, men jeg har en
formodning om at der er noget.
Men nu har louis heldigvis lige haft lidt restposten på shoei CX1 visir med
div. toninger, så jeg fik mig et nyt guld-spejl for 38 euro

Mvh Thomas
RF 600