Honda VT 800
Fra : Verner Jensen

Dato : 16-04-06 07:21

Hej NG!

Vedr. subj. - jeg kan uniddelbart læse at ovenstående er lidt af et
"off-spring" - kun produceret i 1988, kardan og flere HK end andre Shadows.

Der er en del til salg her i DK - men er præis den model noget man skalholde
snitterne fra, grundet dens "særlighed"?

Pfht, Verner..

Fra : Richard

Dato : 16-04-06 21:26

Verner Jensen wrote:

> Der er en del til salg her i DK - men er præis den model noget man skalholde
> snitterne fra, grundet dens "særlighed"?

I så fald burde prisen vel være lavere og udbudet mindre - til de 70kkr,
som mange VT800 udbydes, kan man jo af samme alder få en VF750C
SuperMagna, som har kultstatus...

Om VT800 med sine relativt mange 74hk og kun fire gear kræver flere
gearskift, end custom-kørere er vant til, er et åbent spørgsmål. Med
kardan og hydrauliske ventilløftere burde den i det mindste være let at
vedligholde

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK