GPZ 500 problemer..Hjælp!!!
Fra : LW

Dato : 15-04-06 23:01

Hej.
Jeg mangler en generator rotor da magneterne er smadret. Er der nogen der
har en de vil sælge eller ved hvor man kan købe den??? Og hvad koster den
sådan ca.??

Mvh. en ked af det GPZ ejer.(og sæssonen er lige startet!!)

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 15-04-06 23:19

LW wrote:
> [...]
> har en de vil sælge eller ved hvor man kan købe den??? Og hvad koster den

Jeg har desværre ikke en, men tror en kammerat har noget du kan bruge,
har dumpet ham en mail...

Ellers se på disse sider evt:
http://cradleykawasaki.co.uk/
http://www.tiaromotorcyclewreckers.com/
http://www.timoto.com (brugte dele, desværre på fransk)
ebay.co.uk
ebay.de

og så måske ham her, som jeg har fundet et eller andet sted på nettet.
han hedder Ivan, mogensbaek[a]tiscali.dk

Held og lykke :)

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö C

Cell. +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://RateMySite.dk - Er dit website hot eller not?
http://freelance4u.dk - CV and referances
http://ITX-forum.dk - Forum for ITX/embedded computers freaks
http://NerdLab.dk - Webudvikling

Fra : Armand

Dato : 15-04-06 23:29

LW skrev:
> [...]
> sådan ca.??
>
> Mvh. en ked af det GPZ ejer.(og sæssonen er lige startet!!)

Jup!
Din desperation lyser ud af alle de indlæg du rundt omkring har skrevet
om problemet !

Løstflyvende magneter fra rotoren er tilsyneladende en svaghed på
GPZ500, og derfor er det vel heller ikke den bedste stump at købe brugt :-/
Slår man efter på Ebay er der forhandlere der sælger nye og forbedrede
rotorer for lidt over et par tusinde kr. Så det er altså ikke en stump
der er umulig at drive op.
Men hør lige på hvad den danske importør vil have for så'en en sag først!

--
Armand.

Fra : LW

Dato : 15-04-06 23:37

Hæ,hæ. Ja for pokker. Det er sgu en grim situation at stå med , lige nu hvor
sæssonen går i gang.Og så kører jeg jo på den til arbejde, så det haster med
at få den lavet!!
Og tak for hjælpen, begge 2. Håber at høre fra din kammerat,Thomas!!

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 17-04-06 08:51

LW wrote:
> [...]
> at få den lavet!!
> Og tak for hjælpen, begge 2. Håber at høre fra din kammerat,Thomas!!

Min makker havde ingen, han har lige givet lyd fra sig til mig... Så du
må på jagt andre steder efter en :)

Fra : Armand

Dato : 17-04-06 10:44

Thomas Løjmann Jørgensen skrev:

> Min makker havde ingen, han har lige givet lyd fra sig til mig... Så du
> må på jagt andre steder efter en :)

Og det er jo så en slags bekræftigelse på at lige netop dén stump er der
omsætning på => GPZ500'erens svaghed :-/

--
Armand.

Fra : neess

Dato : 18-04-06 08:29

http://www.jensenas.dk/

Var lige den jeg havde. Kunne ikke finde de andre

Fra : neess

Dato : 17-04-06 11:04

Jeg havde selv dette problem med min. Rigtig træls. Jeg var så heldig at
finde min fra en mc som uheldigvis var blevet erklæret total skadet.
Der skulle ligge en i kolding området om sælger brugte reservedele.

Jeg fik min fra en forhandler her på sjælland. Kan desværre bare ikke huske
hvad butikken hed.

Har vidst et par links til nogle af forhandlerne liggende på kontoret. Kan
lige kigge efter dem imorgen.