polering af alu og krom
Fra : Niels Bengaard

Dato : 15-04-06 15:00

Hvor kan man som privat købe polersæt, dvs. polerskiver og det voks man skal
bruge til at polere alu osv. med.
Det skal være til montering på en bænksliber.

Det eneste jeg kan finde i byggemarkedet er noget til at montere på en
boremaskine og ingen voks.

Niels

Fra : Verner Jensen

Dato : 15-04-06 18:23

Mener at T-Hansen har noget, muligivis Harald Nyborg...

/Vern,

Fra : Niels Bengaard

Dato : 15-04-06 19:29

Jeg har kigget på de to steders hjemmesider uden at finde noget.

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 15-04-06 19:41

Niels Bengaard wrote:
> [...]
> Det skal være til montering på en bænksliber.
>
> Det eneste jeg kan finde i byggemarkedet er noget til at montere på en

Jeg har købt mit her
http://www.linaa.dk/LinaaShop/ProductsFromCategory.aspx?IsSearch=true

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Niels Bengaard

Dato : 15-04-06 20:12

> Jeg har købt mit her
> http://www.linaa.dk/LinaaShop/ProductsFromCategory.aspx?IsSearch=true

Se det var lige hvad jeg manglede, mange tak herfra.

Niels

Fra : Ager

Dato : 16-04-06 10:02

Ellers prøv her: http://www.andreas-malitz.de/