Gug mc afholder køre kursus / trackday på ~
Fra : Ukendt

Dato : 15-04-06 10:33

Gug Mc afholder i 2006 kørekursus! Vi kører på Padborg Park, lørdag d. 08.
juli 2006 i tidsrummet: 08:00 - 16:00.

Se mere på www.gugmc.dk

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Rene Joergensen

Dato : 15-04-06 10:37

Janner <Nemlija> wrote:

> Gug Mc afholder i 2006 kørekursus! Vi kører på Padborg Park, lørdag d. 08.
> juli 2006 i tidsrummet: 08:00 - 16:00.

Lidt tidligt, men jeg har fundet cola og popcorn frem.

--
-René

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 15-04-06 13:22

"Janner" <Nemlija> writes:

> Gug Mc afholder i 2006 kørekursus! Vi kører på Padborg Park, lørdag d. 08.
> juli 2006 i tidsrummet: 08:00 - 16:00.

Janner, er det kun for afgiftstyngede cykler, eller kunne jeg stille
op med min R6'er (uden plader, men masser af glasfiber

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-06 08:56

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> wrote in message

> Janner, er det kun for afgiftstyngede cykler, eller kunne jeg stille
> op med min R6'er (uden plader, men masser af glasfiber

Den kan du sagtens bruge men skal desværre være med org. potte ... de satans
myndigheder *S*

/Jan

Fra : Bo Nielsen

Dato : 16-04-06 23:16

> Den kan du sagtens bruge men skal desværre være med org. potte ... de
> satans myndigheder *S*
>

> /Jan

Hvorfor er det et problem - med alle dem der kører med larmerør må markedet
da flyde med originalpotter

ScooterBo

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 09:38

"Bo Nielsen" <kok.b.nielsen@privat.dk> wrote in message

> Hvorfor er det et problem - med alle dem der kører med larmerør må
> markedet da flyde med originalpotter
>
> ScooterBo

Æh nu er det ikke mig der har problemet ??

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 17-04-06 12:01

"Janner" <Nemlija> writes:

> "Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> wrote in message

> Den kan du sagtens bruge men skal desværre være med org. potte ... de satans
> myndigheder *S*

Mit AkraPOWic råvejærn til R6'eren er parkeret permanent i kælderen -
jeg kører for meget på Anderstorp til at gidde fumle frem og tilbage
med nåle mm i karburatorerne.

På retteren er det jo en anden sag

Kai