ny hjelm
Fra : tb

Dato : 12-04-06 19:45

Var nede og se hein gerickes nye butik i flensburg. Flot og en del større !

Nå, men de havde 10% på hjelme, og jeg kunne da godt bruge en ny. Har altid
købt shoei, men der har været lidt kritik herinde mht. støj, og jeg har
altid følt der var for meget støj, selv med øreværn.

Jeg tog en rundprøve i hele butikken, og der var tre der faldt i min smag
Schubert C eller S 2. Dyr men lækker. Gjorde dog meget ondt at få på, men
når den sad der, så var der ro

Nolan tror den hed 83. God pasform til mit hoved, men jeg vidste at louis
havde 100e's rabat på den, så den ville jeg ikke købe der

Takai et eller andet. Aldrig hørt om dem, men det føltes rigtigt lækker.
Og der var super tilbud på den. 120e. Fik lokket en anti fog med. Da jeg
skulle betale opdagede jeg en lille rids. Det var den sidste, så jeg fik
den for 80e. DET var fandme billigt!!! Nu må jeg så se om den er god.
Er der nogen der har hørt om det mærke ? skidt/godt? Jeg har aldrig...

Fra : KS

Dato : 13-04-06 12:39

"tb" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den for 80e. DET var fandme billigt!!! Nu må jeg så se om den er god.
> Er der nogen der har hørt om det mærke ? skidt/godt? Jeg har aldrig...

Takachi måske? Jeg har haft en og det var en fin hjelm , især til prisen,
synes jeg.

Fra : Bisse

Dato : 13-04-06 15:14

Køb kram... Køb Arai !

Bisse

Fra : tb

Dato : 13-04-06 15:55

> Køb kram... Køb Arai !

Nu kiggede jeg faktisk ikke HELT vildt efter prisen (eller rettere, 300e
havde været ok, 700 havde ikke)

Jeg prøvede samtlige, og der var ikke ret mange der sad særligt godt på mit
hoved. Arais var smalle. Da jeg fik dem på (dem jeg kunne) sad de tæt, men
min ører når den skulle af og på.. AV!

vedr styrt og sån, så ved jeg faktisk ikke hvor stor forskel der er. De
SKAL jo opfylde visse krav...