Virago 535
Fra : Chris

Dato : 12-04-06 11:00

Jeg blev den lykkelige ejer af en Virago i går, har drømt om den siden jeg
fik kortet sidste år. Det er en Årg. 2002 med en masse crom, er virkelig
flot. Er der noget specielt man kan pudse crom med? ved godt der skal
knofedt til - men hvis der er noget man kan smøre det ind i er jeg
interesseret i at vide hvad man kan/skal bruge.
Selvfølgelig skulle der lige være regnvejr da jeg fik den, men det afholdt
min nu ikke fra at køre en tur på den - brugte så ca en time på rengøring,
men det var da et dejligt hyggejob. Jeg er en mand på 48, så det med hutig
fart er ikke lige mig, men at køre stille og roligt og nyde den Danske natur
mmmm det er lige mig.

Hilsen (en der bare venter på godt vejr)
Chr.

Fra : Jimmi Bram

Dato : 12-04-06 11:35

> [...]
> men det var da et dejligt hyggejob. Jeg er en mand på 48, så det med hutig
> fart er ikke lige mig, men at køre stille og roligt og nyde den Danske

Tillykke med cyklen, det er et fint stykke tohjuler.
Mange bruger autosol til deres crom, men jeg mener at der er for meget slibe
effekt i det, så resultatet holder korterer og kortere hver gang det bruges.
Resultatet er tilgengæld super flot.
Jeg bruger selv bare sæbe og vand og et viskestykke. Men der er sikkert
noget der er smartere.

/Jimmi
Thruxton 900

Fra : Futte & Co.

Dato : 12-04-06 14:25

Chris wrote:
> Jeg blev den lykkelige ejer af en Virago i går,

Tillykke mæ'en

Er der noget specielt man kan pudse crom med? ved godt der skal
> knofedt til - men hvis der er noget man kan smøre det ind i er jeg
> interesseret i at vide hvad man kan/skal bruge.

Alaska lakforsegler er fremragende til poleret alu og crom, nåejo, os'
til lak
Lakforsegler er spotvare i netto i denne uge

--

Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975

Fra : TA

Dato : 12-04-06 14:37

"Chris" <chj@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> knofedt til - men hvis der er noget man kan smøre det ind i er jeg
> interesseret i at vide hvad man kan/skal bruge.

Almindelig autovoks er godt. Voksen indeholder et ganske fint polermiddel,
forsegler overfladen så denne bliver vandafvisende samt efterlader en tør
overflade som ikke holder på støv og snavs ol.

--
TA

Fra : Jan A Jensen

Dato : 13-04-06 09:25

"Chris" <chj@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> natur mmmm det er lige mig.
>
> Hilsen (en der bare venter på godt vejr)
crom polish fra biltema er rigtigt godt.
de har osse noget godt polish til lak.

roberts mc har noget vidunder middel der hedder plexus... Og det er godt til
alt muligt.
Jeg har lige prøvet det på en vindskærm og på hjælm og visir og der er det
100% guf.
se: http://www.robertsmc.dk/shop/product_info.php?products_id=212

held og lykke med dit nye vidunder

--