Værkstedhåndbog bmw k100
Fra : Lars Bork

Dato : 11-04-06 21:20

Jeg er den lykkelige ejer af dette prægtfulde stykke kørejern, men jeg
mangler en værkstedshåndbog, så hvis du har en liggende, hører jeg gerne fra
dig.

Lars

Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 11-04-06 23:30

>jeg mangler en værkstedshåndbog....
Hej.
Jeg har selv købt en K100RT fra 86 - og købt en haynes i den
forb.
jeg købte via nettet hos
http://www.rayven.dk/shop/product_info.php?
cPath=47&products_id=132&osCsid=a8aba7a1eeb909491a9d4c8cf86d68dc
299,- + porto - vist ca. 50,-.
Alternativt kan du få alt i slige hos Køsters Motor-boghandel i
Randers.
Giv et praj hvis du mangler et "akut-opslag".
Hilsen Jørn
// som er i færd med at samle efter em omgang lak (og venter på
2 pakdåser til forgaler))

Fra : Jansen

Dato : 12-04-06 10:02

"Lars Bork" <lars@bo-ma.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er den lykkelige ejer af dette prægtfulde stykke kørejern, men jeg
> mangler en værkstedshåndbog, så hvis du har en liggende, hører jeg gerne
> [...]
Hej Lars
Jeg sidder her med Haynes manual nr. 1373, (K100 '83-'92) det er den du skal
skaffe, hvis du mangler et opslag, så er du velkommen til at skrive.

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : N/A

Dato : 12-04-06 20:09

Fra : Jansen

Dato : 12-04-06 20:09

"Lars Bork" <lars@bo-ma.dk> skrev i en meddelelse
Klip

> hej ole.
>
> det lyder dejligt, hvis du kan sende et billed af hvorledes jeg
> skifter bremseklodser

Det vil jeg meget gerne, men det er nok lettere hvis du kigger på denne
fortrinlige side.
http://www.tenere.dk/Artikler/bremser/bremser.htm

Hvis ikke det er specifikt nok så, meld lige tilbage for så går jeg igang
med scanneren

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Lars Bork

Dato : 12-04-06 21:45

On 2006-04-12 21:09:23 +0200, "Jansen" <Ole.Jansen@Gmail.kom> said:

> [...]
> http://www.tenere.dk/Artikler/bremser/bremser.htm
>
> Hvis ikke det er specifikt nok så, meld lige tilbage for så går jeg

hej igen .
jeg har specifikt brug for at vide hvorledes jeg løsner klodserne, jeg
kan nikke lige gennemskue den anordning med dette dæksel på bremsen.
jeg skal for en god orden skyld sige at det er Brembo bremser jeg har på.

Lars B

Fra : Jansen

Dato : 13-04-06 17:46

> [...]
> kan nikke lige gennemskue den anordning med dette dæksel på bremsen.
> jeg skal for en god orden skyld sige at det er Brembo bremser jeg har
Du får svar direkte i din post

--
Hilsen
Ole Jansen