MC-nøglen online
Fra : Calle Nielsen

Dato : 10-04-06 21:32

Hejsan

MC-nøglen er lagt online her i sverige:
http://mcnyckeln.maxmc.se/

Kataloget er tilmed på dansk. Det undrer mig derfor endnu mere at den
ikke findes på en dansk side endnu.

Anyway, jeg har set flere der har eftersøgt en online udgave samt mange
løbende forspørgsler på opslag i bogen, så jeg tænkte der nok er nogle
der kunne få lidt glæde af den

Må vejrguderne være med os.

/Calle

Fra : Niels Munk

Dato : 10-04-06 22:04

"Calle Nielsen" <calle.nielsen@gmail> skrev i en meddelelse

> MC-nøglen er lagt online her i sverige:
> http://mcnyckeln.maxmc.se/

Puha! Så fandt jeg da ud af hvad en ny monodæmper
til min RF 900 R koster - godt 2800 kr :(
Det er sgu mange penge for en utæt pakning, og ebay er tom :(

/Niels Munk

Fra : Rene´

Dato : 10-04-06 22:25

Hvorfor ikke bare hente mc-nøglen 2006 hos diverse mc-forhandlere. Den
er jo ganske gratis og så har man den altid ved hånden.

Fra : Calle Nielsen

Dato : 11-04-06 08:11

Rene´ wrote:
> Hvorfor ikke bare hente mc-nøglen 2006 hos diverse mc-forhandlere. Den
> er jo ganske gratis og så har man den altid ved hånden.
Af samme grund som at jeg har et "Reklamer nej tak" skilt på min
postkasse ;)
Dvs. du går altid rundt med MC-nøglen ;) Jeg synes det er rart at kunne
slå ting op uafhængigt af om jeg lige er hjemme.

Fra : Studen

Dato : 10-04-06 22:40

"Calle Nielsen" <calle.nielsen@gmail> wrote in message
> Hejsan