Ombetrækning af sæde
Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 10-04-06 18:43

Hej
Er der nogen som kender rumlen med at ombetrække et sæde?
Pris? Kvalitet?
(evt. nogen som har et brugt sæde til en BMW K100?)
Altså en god sadelmager (eller hvad en sådan hedder?) - gerne i
nærheden af Århus.

vh
Jørn

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-06 19:24

> Altså en god sadelmager (eller hvad en sådan hedder?)

En møbelpolstre kan måske klare opgaven.

Fra : Steen

Dato : 10-04-06 20:40

Det er godt nok et stykke fra Århus - men her er en adr.

http://www.gtsadler.dk/

vh
Steen

Fra : Christian

Dato : 10-04-06 21:55

Steen skrev:

> Det er godt nok et stykke fra Århus - men her er en adr.

> [...]
Hej,

Jeg kan varmt anbefale Københavns Nådleri (har egen hjemmeside
http://www.kbh-naadleri.dk/ ).
Har ombetrukket min sadel til Yamaha XV1000 med læder med et flot
resultat. Virkelig professionelt arbejde i perfekt kvalitet.

Er godt klar over at det næppe kan siges at være nær Århus.

Held og lykke med opgaven.

Mange hilsner
Christian

Fra : Jan A Jensen

Dato : 11-04-06 17:21

> [...]
> (evt. nogen som har et brugt sæde til en BMW K100?)
> Altså en god sadelmager (eller hvad en sådan hedder?) - gerne i

Jeg har lige fået mit sæde betrukket om i sidste uge. ( honda vf750c )

Det originale var af nappa og en ny ompolstring hvor resultatet skulle blive
99% magen til ville koste 1250 kr. alt incl.

Jeg valgte så at få det lavet i læder da min mc ikke står i regn. og
resultatet var at mit sæde nu er 110% ok og flot lavet.
og fordi jeg valgte læder kostede det så 1500 kr. alt incl.
og det hele var lavet på 2 dage...
Nu blev det så lavet her i Aalborg ved Solskov Jensen tlf. 9814 5444 Og de
kan varmt anbefales hvis du ikke finder en i Århus.

--
Jan A Jensen.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=871

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-04-06 16:50

Jørn N. Andersen (slet UMM5J) skrev:

> Hej
> Er der nogen som kender rumlen med at ombetrække et sæde?
> Pris? Kvalitet?

Man kan lave det selv.

Fik Roberts MC til at ta et betræk hjem og "skød" det selv på med en
"clipsemaskine" (en trykluftsdrevet gir ikke så mange vabler) - billigt,
flot, sjovt og nemt
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidmotorcykel/xq9