Hjelm med solbrille visir
Fra : Simon Viftrup

Dato : 10-04-06 14:04

Hej

Jeg ville høre om der var nogen der kender til hjelme med et "solbrille
visir" der sidder bag det almindelige visir. Det skal virke således at man
kan køre med et almindeligt visir, og hvis solen så kommer lidt for lavt på
himlen kan man trække et tonet visir ned også.

MVH
Simon

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-06 14:53

> [...]
> kan køre med et almindeligt visir, og hvis solen så kommer lidt for lavt
> på himlen kan man trække et tonet visir ned også.

Hej
Både Carberg og Schubert laver hjelme med indbygget solbrille. Har selv
Schubert C2 hvor der også er sat mikrofon og højttalere fra Baehr, for lige
at følge op på din anden tråd.
http://www.v2-italo-parts.de/ Schubert C2
http://www.motocom.dk/Default.asp?Action=Details&Item=51 Baehr i DK

Hilsen Bo Stange

Fra : Hekto

Dato : 10-04-06 15:09

After serious thinking Bo Stange wrote :

> [...]
> Schubert C2 hvor der også er sat mikrofon og højttalere fra Baehr, for lige

Og Airo og Nolan (dog den sidste udvendigt)

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Anders Majland

Dato : 10-04-06 16:23

> Og Airo og Nolan (dog den sidste udvendigt)

Nolan har nu også fået en model med bluetooth - der er volumenknapper
direkte på hjelmen.

/A

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 10-04-06 16:23

Hej Simon

"Simon Viftrup" <svif@phys.au.dk> wrote in
> [...]
> således at man kan køre med et almindeligt visir, og hvis solen så
> kommer lidt for lavt på himlen kan man trække et tonet visir ned også.

Jeg har kørt med en Schubert S1 Power i snart et år. Den er jeg tilfreds
med. Den er forholdsvis støjsvag, og så har den jo det smart solbrille
visir. Den ser lidt stor ud, men er lækker at have på.

--
Jesper