positiv / negativ 1988 honda VT 800 shadow
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 09-04-06 17:42

Hej, da min far er tæt på at købe en sådan mc kunne jeg godt tænke mig lige
at få lidt indput / info om den.

Har den nogle svagheder, eller er den rimelig pålidelig ?

alt info modtages gerne ;)

også data over den.

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 09-04-06 18:48

"Lars Bisgaard" <lcbfjern@dettemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige at få lidt indput / info om den.
>
> Har den nogle svagheder, eller er den rimelig pålidelig ?

Jeg har en VT 1100 fra 89 - har ikke noget negativt at sige om den.

Kig evt. på www.shadow-mc.dk

eller på www.bikez.dk for specifikationer.

mvh
Bendt

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 09-04-06 19:03

> Jeg har en VT 1100 fra 89 - har ikke noget negativt at sige om den.
>
> Kig evt. på www.shadow-mc.dk
>
> eller på www.bikez.dk for specifikationer.

Syntes ikke jeg kan finde modellen på bikez.dk ?

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Richard

Dato : 09-04-06 21:50

Lars Bisgaard wrote:

> Syntes ikke jeg kan finde modellen på bikez.dk ?

Er 800'en ikke en US-model? Dem finder du lettere på:
http://www.100megsfree4.com/honda/

- men uanset hvad du måtte have læst herinde fornylig om at skaffe dele
til udenlandske Honda'er herhjemme, er det normalt ikke noget problem.
Især ikke hos behjertede forhandlere som Agusta Motor, Søborg. Der er i de
fleste tilfælde højst lidt længere leveringstid. På det punkt er DK
faktisk et slarrafenland; amerikanerne kan kun drømme om samme service,
skulle jeg hilse og sige fra et par GB250/400-ejere derovrefra

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK