MC kort?
Fra : Lars

Dato : 09-04-06 14:23

Hej i gruppen.
En kammerat skal have kort til Cykel... Men hvor skal han tage det?
Nogle som har gode erfaringer med en skole et sted i Lyngby området?
Jeg tog selv i Gentofte, hos Bil/MC-skolen og det vil jeg ikke anbefale...
vh Lars

Fra : AP Skovsen

Dato : 09-04-06 23:20

Lars wrote:
> Jeg tog selv i Gentofte, hos Bil/MC-skolen og det vil jeg ikke anbefale...

Hvorfor ikke? Jeg har selv taget både bil- og mc-kørekort der og var
ganske tilfreds???

--
/Skovsen
1998 GSX600F

Fra : Lars

Dato : 10-04-06 05:31

"AP Skovsen" <aps541@nospam.hotmail.com> wrote in message
> Lars wrote:
> Hvorfor ikke? Jeg har selv taget både bil- og mc-kørekort der og var

Problemet som jeg ser et er at manden er ALT for upålidlig.
Han lavede flere gange aftaler med at nogen skulle køre til feks 19.00 og så
skulle vi starte kl 19.00 - PRoblemet var bare han stoppede ved et sted og
vi skulle starte et helt andet sted, så hans transport tid tog gerne et
kvater!
vh LArs

Fra : Johnny

Dato : 19-04-06 23:06