Ny anmeldelses site
Fra : Jimmi Pedersen

Dato : 08-01-01 00:50

Mangler anmeldere til MAC relaterede emner, alt har interesse.

Det er baseret på frivillig arbejdskraft, indtil videre... Håber at det med
tiden vil kunne give noget afkast. Den er opbygget med en database som gør
det muligt at sætte anmeldelserne online med det samme, hver anmelder får et
brugernavn og et password, og kan skrive anmeldelsen on-line.

Der er en ftp server til rådighed, hvor man kan ligge demoer m.m. op. Siden
er testet til både PC og MAC. og kører uden problemer på begge platforme.

Håber at høre fra Jer.

Jimmi

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 08-01-01 01:12

Jimmi Pedersen <jimmi@activeconsulting.dk> wrote:

> [...]
> er testet til både PC og MAC. og kører uden problemer på begge platforme.

Jeg har sendt en mail...

--
René

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 10-01-01 23:24

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> [...]

Ikke før du lærer at stave til Mac!

Mojn, Thomas

--
"It isn't pollution that's harming the environment.
It's the impurities in our air and water that are doing it."

...Governor George W. Bush, Jr.

Fra : Peter Gersmann

Dato : 16-01-01 18:48

In article <1en1kwk.uf5j7h1olhl1uN%engineering@boelskifte.dk>,
engineering@boelskifte.dk (Thomas Boelskifte) wrote:

> Ikke før du lærer at stave til Mac!

mac?

//Peter

Fra : Reynard Fox

Dato : 16-01-01 19:43

In article
<moof.immerfreundlich-C45A0C.18475616012001@news.get2net.dk>, Emperator
Caesar Petrus Quoteorius Gersmannius I <moof.immerfreundlich@get2net.dk>
wrote:

> mac?
>
> //Peter
Hvad med 'Macintosh'? -Jeg kan selv bedre lide den gamle version:
'MacIntosh', men den er vist ulovlig.
Der er noget urovækkende ved navnet: "Emperator Caesar Petrus
Gersmannius Quoteorius I". Hvor er dk.edb.mac's version af Gnaeus
Pompeius Magnus. -republikkens beskytter!? Quoteorius har krydset
Rubicon.

Mvh
Reynardus Vulpesius II

--
Republica!

Fra : Peter Gersmann

Dato : 16-01-01 20:16

In article <canis_vulpes-17D1F2.19425516012001@news.cybercity.dk>,
Reynard Fox <canis_vulpes@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Gersmannius Quoteorius I". Hvor er dk.edb.mac's version af Gnaeus
> Pompeius Magnus. -republikkens beskytter!? Quoteorius har krydset

Med Apple og Rubicon må mit valgsprog være:

Slice and Dice

//Peter

Fra : Reynard Fox

Dato : 16-01-01 22:48

In article
<moof.immerfreundlich-FC93A9.20162516012001@news.get2net.dk>, Peter
Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> Med Apple og Rubicon må mit valgsprog være:
>
> Slice and Dice
>
> //Peter
Må jeg foreslå at eders højbårne legeme ændrer sit motto til; "Ligemeget
hvor hurtigt kroppen bevæger sig, bevæger sjælen sig med samme hastighed
som en Arcturisk Mega-Kamel". -Det vil sikkert blive mere mindeværdigt.

Mvh
Reynard …:·

--
Relax and enjoy your shoes!