Mislyd ved forgaffel på gpz500s
Fra : mogensh

Dato : 06-04-06 14:30

Hej. Jeg har et problem med en kawa gpz500s der afgiver en underlig
"klung" lyd når forgaflen presses kraftigt op og ned. Om lyden kommer
ved sammenpresset fjederben eller når der gives slip er jeg ikke helt
klar over, dog tror jeg det er når der gives slip, da den også har
forekommet ved kraftig igangsætning af motorcyklen i 1. gear. Hvad kan
være galt og er det noget de vil sige noget til ved syn??

Håber der er nogen der kan hjælpe.
Mvh Mogens.

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 06-04-06 14:39

"mogensh" <mogens@lykketronic.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Har du checket for slør i kronrørslejerne?
Min Suki har dit beskrevne symptom, når der er slør i kronrørslejerne.

Mvh.
Carsten
BMW K1200 RS
Suzuki DR 250 S

Fra : mogensh

Dato : 07-04-06 08:33

Hej, ja der er ikke noget slør i kronrørslejerne, jeg har kørt
maskinen op mod en mur og observeret at disse lejer er i orden.