Nogen FZ6 2005 modeller tilbage i blå?
Fra : Peter

Dato : 06-04-06 10:48

Nogen som kender nogle forhandlere hvor de har nogle af de meget nedsatte
2005 modeller tilbage i blå? Sort kunne måske også være en mulighed men er
klart andenprioritet. Bor selv i Nordjylland så selvfølgelig helst tæt på
men intet krav.

PS: Skal eftersyn i garantiperioden laves der hvor cyklen er købt eller bare
hos et andet autoriseret værksted?

Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-04-06 11:48

> [...]
> klart andenprioritet. Bor selv i Nordjylland så selvfølgelig helst tæt på

godt valg der har selv en i blå

> PS: Skal eftersyn i garantiperioden laves der hvor cyklen er købt eller
> bare hos et andet autoriseret værksted?

det er valgfrit

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Marni

Dato : 06-04-06 12:17

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message

> godt valg der har selv en i blå

Nååå, står der en der!

;)

Martin

Fra : Peter

Dato : 06-04-06 12:21

> Nååå, står der en der!
>
> ;)
>
> Martin

Nej jeg ved ikke nogen steder hvor de har sort eller blå i Nordjylland,
derfor spørger jeg her.

Fra : Peter

Dato : 06-04-06 19:01

"Peter" <peterbuus2003@SLETTESyahoo.dk> wrote in message

> Nej jeg ved ikke nogen steder hvor de har sort eller blå i Nordjylland,
> derfor spørger jeg her.

Jeg mener jeg i sidste uge så en hos Harrys Motorservice i Randers.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Ole Hansen

Dato : 06-04-06 12:55

Peter wrote:
> [...]
> klart andenprioritet. Bor selv i Nordjylland så selvfølgelig helst tæt på

Prøv at spørge Farsø MC eller Special..

--
Ole Hansen

Fra : Anders Majland

Dato : 06-04-06 13:47

> Nogen som kender nogle forhandlere hvor de har nogle af de meget nedsatte
> 2005 modeller tilbage i blå? Sort kunne måske også være en mulighed men er
> klart andenprioritet.

Bikeshoppen har ifølge deres hjemmeside stadig -Yamaha FZ6-S - model 2005 -
sort
De har åbenhus lørdag fra 8-16