Salt igen
Fra : Peter

Dato : 05-04-06 22:03

Så er de lige gået i gang med at salte hele Østjylland for anden gang i dag.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : SB

Dato : 05-04-06 22:10

"Peter" <fiktiv@invalid> skrev i en meddelelse
> Så er de lige gået i gang med at salte hele Østjylland for anden gang i
> dag.
>
> --
> Peter
> FJR1300A & NTV650

ja og i morgen inden kl 0800 er det alligevel væk det hele
men så har de da noget at bruge deres penge til, selv om det er ret
nytteløst
der er alligevel altid en 2 - 3 tosser der kører galt på hver mogen, efter
trafikradioen at dømme.
men da godt jeg ikke har fået bilen staldet op til sommeren endnu

Søren

Fra : Peter

Dato : 06-04-06 18:39

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> wrote in message

> [...]
> trafikradioen at dømme.
> men da godt jeg ikke har fået bilen staldet op til sommeren endnu

Hvor meget regn skal der egentlig til før man kan regne med saltet er
skyllet væk?

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Søren Mortensen

Dato : 06-04-06 21:49

Rigtigt godt spørgsmål.

Jeg håber fandeme det er skyllet væk imorgen eftermiddag, for der skal jeg
nemlig til Ringsted og hente min nye mc - en Blackbird af bedste årgang.....

Og hvor bliver det dog fedt at komme på to hjul igen efter 4 års pause!!
Hvis ellers vejret holder tørt kan I høre mig juble hele vejen fra Ringsted
til Århus!!

Mvh
Søren
Snart med Blackbird
Tidligere Falco, Fazer og XJ 600S

Fra : SB

Dato : 06-04-06 22:44

"Søren Mortensen" <mortensens"@"email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og hvor bliver det dog fedt at komme på to hjul igen efter 4 års pause!!
> Hvis ellers vejret holder tørt kan I høre mig juble hele vejen fra

Har ellers hørt at lige netop fredag der skulle de salte rigtig meget og
især på motorvejen.
Så du må nok hellere tage den gamle vej hjem

Søren
som ikke er misundelig på du får en BB