Så er den hjemme - næsten !!!
Fra : J W Nielsen

Dato : 05-04-06 20:02

Hej !!!
Nu havde jeg jo regnet med, at vejret var forårsagtigt da jeg bestilte tid
til toldsyn den 6. april... Nå, men det var da holdt op med at sne og vejen
var sine steder næsten tør:

Jeg ankom i god tid til synhallen - desværre skulle de til frokost, så han
kom først igang 10 minutter over tiden !!!
På min bookning stod der, at det ville ta' ca. 15 minutter - det tog 35 !!!
Tiden gik nu ikke med at se på MC'en - næ, den gik med at udfylde
toldsynsskemaet !!!
Nu var MC'en også fuldstændig iorden. Synsmanden forsøgte iøvrigt at løfte
den ned fra støttebenet, men jeg måtte springe til, da den var ved at vælte
for ham.
Så gjorde han ikke flere antræk til at ville flytte den - heldigvis !!!

Nå, vi blev efterhånden færdige og jeg fortsatte min færd til Toldcentret -
jeg havde fået klar besked på, at jeg kunne indbetale på det pågældende
toldcenter - også selv om de er ved at omstrukturere.
Jeg kom til skranken kl. 13.17 medbringende alle papirer samt en fed check.
Herefter skulle hele dynen af papirer indscannes og sendes til Høje Tåstrup.
Da jeg kunne se klokken nærme sig 14.00 hvor motorkontoret lukker, sprugte
jeg høfligt om det mon kunne nåes. Det var de absolut ikke sikre på... Og de
fik helt ret... Jeg kunne betale kl. 13.58 - efter 41 minutter...

Så gik den i skarpt trav tværs over parkeringspladen og ind på motorkontoret
hvor jeg ankom 14.00.25 - her skreg en masse søde kontormedarbejdere at der
var lukket. Jeg var ellers kommet helt ind af døren !!!

Summa sumarum - jeg fik altså ikke sat nummerplade på idag, meeeen jeg
kommer strækt igen imorgen....

Mvh Jørgen
(Som snart har sin importerede K1200GT på danske plader - og han glæder
sig!!!)

Fra : André Osnes

Dato : 06-04-06 22:30

Hej Jørgen

Hvordan er dine erfaringer med at importere en MC til Danmark.
Er tolderne fair med hensyn vurdering? Var det svært at finde
en MC der passede dig? J W Nielsen <jwnfjern@fjern.tdcadsl.dk>

--
Osnes
Aalborg

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-06 08:50

André Osnes (slet 9ZTOA) skrev i meddelelsen
<11443592490.411181697884775@dtext.news.tele.dk>...
> [...]
>
>Hvordan er dine erfaringer med at importere en MC til Danmark.
>Er tolderne fair med hensyn vurdering? Var det svært at finde
<snip>

>Osnes
>Aalborg

Hej André

Kan Du selv finde rundt i det her indlæg ? Nej vel ! Gør dig selv, og os
andre, den tjeneste at skrive _under_ det at Du citerer. Det er den
almindelige brugte måde på gruppen, og indlægene meget lettere at læse.
Fjern også gerne de dele af forrige indlæg som Du ikke kommenterer, vi er
stadig nogle stykker med ISDN og modem opkoblinger.

mvh
Orla

Fra : jacob johansen

Dato : 07-04-06 20:37

"J W Nielsen" <jwnfjern@fjern.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer strækt igen imorgen....
>
> Mvh Jørgen
> (Som snart har sin importerede K1200GT på danske plader - og han glæder

Hej Jørgen.

Jeg er ked af den behandling du har fået i den pågældende synshal....nu ved
jeg jo ikke ved hvilken synshal at du har fået den toldsynet, men det ikke
normalt ved den synshal jeg arbejder i, at kunderne kommer for sent ind...
Så hvis du skulle komme til syn igen, så vil jeg da håbe at du kigger forbi
Applus på fåborgvej og oplever den service at jeg giver

OG selvfølgelig STORT tillykke med den lækre cykel.

MVH
Jacob