Hej Gruppe
Jeg er kommet til Danmark igen og genset min store kærlighed og
prøvekørt hende
Som nogle af jer huskede spurgte jeg lidt om EXUP for et stykke tid
siden og lovede bla. andet Steen at jeg ville vende tilbage når jeg
havde været på værksted med den med lidt fif angående EXUP.
Jeg kom ned til mekaniken omkring 9.30 og vi kigger hurtigt på
maskinen osv inden vi kører den ind på liften. Inde på liften hæver
vi den og begynder at gennemgå hvad jeg kunne tænke mig at få lavet
på den. Det eneste jeg skulle have kigget på var min EXUP ventil
hvorefter mekkeren kiggede på mig og spurgte om det var
aprilsnar........... Det var det ikke, men jeg vidste skuda ikke
maskinen havde komplet leovinci og derfor ikke havde exup mere.
!>PINLIGT<!
Sælgeren havde oplyst mig om det kun var slipon og derfor havde jeg
ikke giddet lige at kontrollere det. Regnede da ikke med han ligefrem
ville underdrive...
Det er selvfølgelig skidefedt, men omvendt har jeg det dårligt
overfor de hjælpesomme folk herinde fra der har koordineret indbyrdes
at der ligger en udstødning jeg kan hente i Odense. Alt de arbejde fra
deres side for at hjælpe mig og så viser det sig det var spildt bare
fordi jeg ikke lagde mig på knæ og undersøgte dette... Sorry guys
det er lidt pinligt
Men anyways. Maskinen er fed nok. Den er rimelig hurtig og kører som
jeg synes den skal.
Desværre er den monteret med Bridgestone BT014 dæk. De er da virkelig
dårlige. Jeg gider ikke give dem en chance. De bliver smidt væk på
fredag til fordel for Michelin power.
På sammenlagt 45km i går og i dag har jeg nok haft på den forkerte
side af 5 baghjulsudskridninger...det holder ikke
Der er ikke meget ved at fyre den af på tør vej og når den så når
7k-8k omd i 2gear slå røven ud. Det synes jeg ikke er særligt
tillidsvækkende. Godt nok er bagdækket slidt næsten ned til 1mm, men
tvivler på at det ændrer så frygteligt meget
Nå det var vist det.
Kasperkk
Ps. Det danske vejr er desværre som jeg husker det