Endelig en lille tur :)
Fra : HHN

Dato : 04-04-06 21:52

Efter endeløs venten og sommerfugle i maven, fik jeg endelig leveret
dyret og kørt en lille tur på små 15 kilometer. Det var koldt som
bare f*****, men jeg nød hvert sekund, da vejen var tør og solen
skinnede, men i horisonten truede mørket.
Jeg havde ikke mere end lige parkeret den i garagen, før de mørke
skyer endnu engang dækkede for solen og regnen begyndte at sile ned.
Jeg smilede dog, denne runde vandt jeg, og jeg havde fået et skud af
foråret, luft under vingerne og sol i ansigtet, nu vil jeg bare have
mere af det.

Bare lige dagens absolut mest positive øjeblik for mit vedkommende :)

Mvh.
Heino

Suzuki VS 1400

Fra : MKS - 74

Dato : 04-04-06 22:00

On 4 Apr 2006 13:51:47 -0700, "HHN" <havsgaard@gmail.com> wrote:

>Bare lige dagens absolut mest positive øjeblik for mit vedkommende :)

Ja-ja, dagen er jo ikke slut endnu, du kan måske også nå at......
Men okay jeg kan godt følge det, idag var også dagen hvor jeg trak
Pegasus ud af stalden og ud på de regn(hagl)våde veje og selvom det
foregik i absolut topparanoia-mode var det nu alliwl dejligt med årets
første tur.

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Anders Christensen

Dato : 04-04-06 21:15

HHN wrote:
> [...]
> mere af det.
>
> Bare lige dagens absolut mest positive øjeblik for mit vedkommende :)

Jeg nød også et par timer på landevejene igår - Det var årets første
tur, i godt vejr.

--
Mvh Anders Christensen
Suzuki GSX 750 F

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 05-04-06 21:57

On Tue, 04 Apr 2006 22:15:15 +0200, Anders Christensen wrote:

> Jeg nød også et par timer på landevejene igår - Det var årets første
> tur, i godt vejr.

Oh yes, det var en god tur

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : mark@improve.dk

Dato : 05-04-06 00:09

> [...]
> Jeg smilede dog, denne runde vandt jeg, og jeg havde fået et skud af
> foråret, luft under vingerne og sol i ansigtet, nu vil jeg bare have

Puha jeg er misundelig... Jeg skulle have været ude i fredags men på
perfekt vis (ifølge Murphy) lykkedes det mig at knække bremsegrebet i
forbindelse med at cyklen skulle hives op fra kælderen - skide
terrasse der lige skulle komme i klemme :(

/ Mark

Fra : Niels B

Dato : 05-04-06 00:50

HHN wrote:

> [...]
> mere af det.

> Bare lige dagens absolut mest positive øjeblik for mit vedkommende :)

Havde også min første tur i går - det var vildt fedt, og jeg glædede mig
sådan til at komme ud igen i dag, men ak! Murphy den lurifaks havde
åbenbart pillet ved kværnen, for et eller andet var gået galt, så den ikke
ville starte - surt, den kom ellers lige fra værkstedet, men de får den
tilbage i morgen, så jeg snart kan komme ud og lege med den igen, for det
er da skønt at foråret endelig har vist sig

Niels

Fra : Anders Majland

Dato : 05-04-06 07:58

> Efter endeløs venten og sommerfugle i maven, fik jeg endelig leveret
> dyret og kørt en lille tur på små 15 kilometer.

Her i det østjyske sner der så saltvognene er nok ude igen

/A

Fra : Anders Christensen

Dato : 05-04-06 07:11

Anders Majland wrote:

> Her i det østjyske sner der så saltvognene er nok ude igen

Det er rigtig dårlig timing, netop som kæresten ringer og spørger om jeg
ikke lige bringer hendes glemte nøgler ud til hendes arbejdsplads giver
det sig til at sne i voldsomme mængder.

Og Jeg kom jo selvfølgelig til at sige ja...

Grmbl!

Hvem fjernede foråret?

--
Mvh Anders Christensen
Suzuki GSX 750 F - Tilbage i vinterhi for en stund

Fra : Svend Koustrup

Dato : 05-04-06 09:03

Suk... jeg venter stadig på vejret for den første køretur. Min fine
nyindkøbte GS500E holder stadig nede ved den tidligere ejere, der
tilbød at den kunne blive stående i hans varme skur...
Til gengæld var jeg nede ved Århus Scooter igår og endnu engang
overtrække mit visakort... Godt der kun er.. hmm.. knap en måned til
der går løn ind igen...

--
SvendK
Suzuki GS500E '99 - endnu ikke kørt en meter på den... :(

Fra : Michael \"Rustica\" ~

Dato : 05-04-06 09:32

JA jeg har også gjordt min Lille mc klar.

2 ture er hvaddet er blevet til. jeg havde håbet at jeg i dag skulle have
været ude og trille, da jeg har fri.
Men sådan blev det ikke

Lad oz alle sammen tænke på det skal blive godt vejer, så kommer det helt
klar nok HAHA.

Rustica
Suzuki GS 750 B. (Boret til 800 ",)

Fra : Michael \"Rustica\" ~

Dato : 05-04-06 09:58

Ja nu ved jeg ikke om i alle har lyttet til min lille bøn, for nu skinder
solen i Skanderborg HAHA.

Så kan det jo godt være jeg liiiiige skulle prøve at smutte en tur på
vildyret HIHI

Rustica
Suzuki GS 750 B. (Boret til 800 ",)

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 05-04-06 10:20

Hej Michael

"Michael \"Rustica\" Jensen" <postmaster@rustica.dk> writes:
> [...]
> solen i Skanderborg HAHA.
>
> Så kan det jo godt være jeg liiiiige skulle prøve at smutte en tur på

Hvis du vil "smutte" en tur i aften, så kører vi (Skanderborg MC) fra
Kulturhuset kl 18.30 på en lille smuttur til Alrø... Håber også de har
fjernet det væste sne på det tidspunkt...

PS. Jeg kørte på arbejde i dag (Skejby), og det så fint ud, indtil jeg
var ca. 5 km fra Skejby. Så var det sne-kørsel Men her ser det
også fint ud igen!

--
Jesper
http://www.veloce.dk

Fra : Michael \"Rustica\" ~

Dato : 05-04-06 10:40

JA det er ikke det sjoveste med sne, og mc HIHI

Jeg tror jeg venter med at køre en tur med jer
Bare ligge lidt mere end køleskabs temp. Men en kort tur på 1 km. kan jeg
nok klare HIHI

Rustica

Fra : Peter

Dato : 05-04-06 13:12

<jesper@FJERNveloce.dk> wrote in message
> [...]
>
> PS. Jeg kørte på arbejde i dag (Skejby), og det så fint ud, indtil jeg
> var ca. 5 km fra Skejby. Så var det sne-kørsel Men her ser det

Skidt med sneen. Den tøer da hurtigt igen. Det er meget værre at der i dag
er saltet fra Hobro til lidt syd for Århus.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : HHN

Dato : 05-04-06 16:36

> Skidt med sneen. Den tøer da hurtigt igen. Det er meget værre at der i dag
> er saltet fra Hobro til lidt syd for Århus.

> [...]

Æv, det er dælme surt, løber de da aldrig tør for salt? :/

Må da indrømme at dmi ikke videre bidrager med lyse udsigter til os
"cowboys", og
jeg har ellers fri i 8 dage fra på fredag, men udsigten til en
'Rigtig' påske med temperaturer på 12+ er der ikke udsigt til
*snøft*.

mvh.
Heino
Suzuki VS 1400

Fra : Michael \"Rustica\" ~

Dato : 05-04-06 16:48

Nej det er noget rigtig møg.. Jeg har også glædet mig

Fra : Michael \"Rustica\" ~

Dato : 06-04-06 07:31

Hvad så kom i ud og trille

Og var det ikke en kold tur ?

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 06-04-06 08:05

Hej

"Michael \"Rustica\" Jensen" <postmaster@rustica.dk> writes:
> Hvad så kom i ud og trille
>
> Og var det ikke en kold tur ?

Jeg kom da ud at køre lidt - alene, men de andre sad vist bare hjemme
foran brændeovnen

Men det var sgu ikke for varmt!

Fra : Michael \"Rustica\" ~

Dato : 06-04-06 08:23

HAHA nej det er rigtig svært at vente nu...
Mic