Frisk salt!
Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 04-04-06 11:04

Så er der frisk salt på vejene igen. Det gælder Nordsjælland og København.
Saltet er et oplagt sted at spare nogle penge i kommunerne.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Svend Koustrup

Dato : 04-04-06 11:20

Må jeg referere til
http://groups.google.com/group/dk.fritid.motorcykel/browse_thread/thread/7db0c9b85ba99034/ea1b33b409d5757d?#ea1b33b409d5757d
og til
http://groups.google.com/group/dk.fritid.motorcykel/msg/ada647e33f1084ee
i særdeleshed. Vi har vist været inde over emnet... :)

Det er muligt, at det er træls at få salt i maskineriet, men det vil
sq da heller ikke være rart at ramme et punkt i et sving, der ikke var
saltet, som burde være saltet... Og især hvis det var pga.
besparelser... Tænk sig et ramaskrig... JMHO :)

// Svend

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-04-06 11:22

"Svend Koustrup" <SvendUse@gmail.com> writes:

> [...]
> saltet, som burde være saltet... Og især hvis det var pga.
> besparelser... Tænk sig et ramaskrig... JMHO :)

Pah! Salt!

De sjufter skulle hellere finde noget, der gjorde diesel mindre glat.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : Kim Persson

Dato : 04-04-06 11:32

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Pah! Salt!
>
> De sjufter skulle hellere finde noget, der gjorde diesel mindre glat.

Nordmændene hygger sig meget med varmt grus hørte jeg engang i et program...

//Kim

Fra : Christer Waleryd

Dato : 04-04-06 12:05

PÃ¥ Tue, 04 Apr 2006 12:32:02 +0200, skrev Kim Persson <5th@image.dk>:

> "Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Nordmændene hygger sig meget med varmt grus hørte jeg engang i et
> program...

Jups, det er meget effæktfuldt. Og nærmest ingen bagdeler.

Men der er tydeligvis nogen der sidder på store deponier med salt...

/Christer
--
Christer Waleryd - DoD#2075
'73 CB750*2 '81 CB750F '74 CB500

Fra : Svend Koustrup

Dato : 04-04-06 14:23

> Jups, det er meget effæktfuldt. Og nærmest ingen bagdeler.

Uh, det lyder smart :)

(Hvilket tegnsæt kører i med? Har vist fået rodet lidt rundt i min
browser...)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-04-06 19:34

"Svend Koustrup" <SvendUse@gmail.com> writes:

> (Hvilket tegnsæt kører i med? Har vist fået rodet lidt rundt i min
> browser...)

Kim bruger ikke noget (hvilket sikkert vil sige det defekte
windows-1252), og Christer bruger utf-8, som er vældig smart, men ikke
nødvendigvis vældig godt understøttet. Samtidig var Christers klient
ret dårlig til at konvertere Kims indlæg til utf-8, men det kan lige
så godt skyldes den manglende angivelse af tegnsæt i Kims indlæg.

--
Jacob, som er træt af salt | ........@
Bandit 600 N (til salg) | ......_[]-=*

Fra : Svend Koustrup

Dato : 05-04-06 08:32

(Stadig off-topic) Jeg er på UTF-8 vognen. Er UTF-16 "bedre"?
Det skal måske siges, at jeg benytter usenet via Google Groups...

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 05-04-06 14:17

Svend Koustrup wrote:
> (Stadig off-topic) Jeg er på UTF-8 vognen. Er UTF-16 "bedre"?
> Det skal måske siges, at jeg benytter usenet via Google Groups...

Nej, det er det ikke (for dig). UTF-8, UTF-16 og UTF-32 kan udtrykke de
samme tegn. De gør det bare på forskellig vis (opstilling af bits).
UTF-8 er optimalt for os vesterlændinge, mens UTF-16 udtrykker mange
asiatiske tegnsæt på den mest pladsbesparende facon.