Udlejning af MC i U.S.A
Fra : uffe_m@hotmail.com

Dato : 04-04-06 01:42

Hej

Vil lige høre om der er nogle der har nogle gode links, erfaring med
at leje en mc i U.S.A. Jeg vil gerne leje på østkysten omkring N.Y,
Wasington D.C, mv, så man kunne slippe for at skulle hente den i en
anden stat der ikke har en stor int. lufthavn!

Jeg er ikke interesseret i harley, men gerne noget R6, CBR600, GSX,
noget i den dur.

Har søgt nettet, men syntes sgu ikke lige der er dukket noget op af
ovenstående. Så hvis du ligger inde med noget der kan være til
hjælp vil jeg blive glad

Med venlig hilsen

Uffe

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 04-04-06 02:32

<uffe_m@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Uffe,

Jeg har søgt noget tilsvarende og fundet, at det sagtens kan lade sig gøre
at leje en mc herovre. Det koster mellem 150$ - 250$ om dagen afhængig af
mærke og type. Jeg har dog ikke fundet et sted herovre, hvor man kan leje
ved A og aflevere ved B, men ved enhver større by man kommer til, er der som
regel en forhandler, der lejer mc ud. Dog oftest crusiere, men det kan du
søge på nettet. Skal du være herovre længere tid, så købt en R6'er eller
deslige. En brugt R6'er kan du nok købe for 2500$ - 3500$ for en 2002 model
med omkring 10.000 miles på klokken. Den kan du sælge igen uden det store
tab. Men det kræver jo, at man er lidt længere tid herovre.

Mvh,

Allan
Ann Arbor, MI