Så kan jeg også være med :-D
Fra : Niels B

Dato : 03-04-06 17:25

Så fik jeg også langt om længe startet sæsonen! Uha det er fedt at være ude
igen

Jeg var ude hos gutterne ved Midtfyns MC for at hente Suzukitøsen, og jeg er
stadig imponeret over den service man får derude - jeg tror jeg gjorde klogt
i at lytte til jer herinde da jeg valgte mekaniker

Desværre fandt vi en revne i mit topstykke (lige ved tændrøret) så det tog
lidt af glæden, men det klarede de nu hurtigt med en kobberskive - bare så
jeg kunne få kørt lidt inden hun skal på operationsbordet igen.

Det var en ren fornøjelse at trykke på starteren - hun sprang igang med det
samme (det gjorde hun mildest talt ikke før hun kom derned) og så gik turen
ellers tilbage mod Odense.

Det er faktisk lykkedes mig ikke at have kørt en eneste dag i regnvejr, da
jeg tog kortet i sensommeren sidste år, og heller ikke de efterfølgende
cirka 10 ture efter jeg havde købt tøsen og indtil hun gik i stykker, men
det fik jeg så prøvet i dag - er du gal hvor det væltede ned!

Revne i topstykket eller ej - hun kørte nu ganske udmærket (størrelsen og
alderen taget i betragtning), og jeg har nu prøvet hvordan det føles at lave
hjulspind med 50 km/t - regn gør jo vejen ufattelig glat - det havde jeg
alligevel ikke regnet med (men det ved jeg jo så nu) ... jojoo... den lille
400'er følte sig næsten som en racer selvom jeg nu nok kan mærke, at jeg
skal have noget med lidt mere spræl i inden så længe.

Nu står hun så ude i indkørslen og ligner noget der er løgn! Kombinationen
af den olie hun er blevet sprayet til med og så vejsnavs ... det fjerner
enhver glans i lakken og diverse andre steder. Tror hellere jeg må give
hende et bad som noget af det første i morgen... Hvad er egentlig bedst?
Motorrens eller almindelig autoshampoo?

Og så må jeg se at finde mig et topstykke!

Men lækkert at være på vejen igen - glæder mig til at møde jer derude

Med løftet venstre
/Niels

Fra : Preben

Dato : 03-04-06 18:59

"Niels B" <nielses-messengerFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og så må jeg se at finde mig et topstykke!
>
> Men lækkert at være på vejen igen - glæder mig til at møde jer derude

Velkommen tilbage fra vinterhiet

Det er noget farligt noget det MC der... lørdag eftermiddag tog jeg min
honda ud af garagen for lige at smutte på Sandhusvej og tanke den helt
op.... da jeg var tilbage ved garagen talte triptælleren 179km og det
resulterede også i en hulens gang rengøring søn. formiddag.... men skønt er
det sgu

Preben
www.pdcs.dk