Åbning af campen
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 02-04-06 23:07

Jeg kan se i medlemsbladet, at der er fælleskørsel til åbningen af
Campen skærtorsdag - men ved nogen hvornår vi kører?

Det bliver årets første tur for ST'eren - kæft der er længe til!

/JD

Fra : GSXR-750-00

Dato : 03-04-06 08:25

Der er opsamling ved Ilva,s parkerings plads på Randersvej ml 12-13...

--
M.V.H.

Kenneth T. Steffensen
Suzuki Gsxr-750-99
webmaster@dinglepjortmc.dk
www.dinglepjortmc.dk

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 04-04-06 17:17

GSXR-750-00 skrev:
> Der er opsamling ved Ilva,s parkerings plads på Randersvej ml 12-13...

Kanon! Takker :)

/JD