Montering af alu gitter i kåbe
Fra : tb

Dato : 02-04-06 21:32

Ingen kommentar om mit lir købt i Thansen. Ja det kører for mig

Mit spørgsmål er mere, hvordan monterer jeg sådan noget alu gitter/net i min
kåbe. De forslog rudelim (men det var rystende dyrt). Forsøgte med 2 komp.
lim, men det bliver også hurtigt dyrt kan jeg se.

Findes der noget fugemasse/monterigsmasse el.l. jeg kan bruge ?

Mvh TB
Nu med lir

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-04-06 21:42

On Sun, 2 Apr 2006 22:31:33 +0200, "tb" <skodskod@yahoo.com> wrote:

Hej.

>Findes der noget fugemasse/monterigsmasse el.l. jeg kan bruge ?

Klar silikonefugemasse - Fås i et hvert byggemarked.
Vælg en type uden eddikesyre
RTV 3145 fra Dow Corning er godt, men dyrt.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 03-04-06 00:32

Steen Gruby skrev:
> [...]
>>
> Klar silikonefugemasse - Fås i et hvert byggemarked.
> Vælg en type uden eddikesyre
> RTV 3145 fra Dow Corning er godt, men dyrt.

Tagrendelim skulle egentlig også kunne gøre det, men det kræver
afmontering af plasten og placering i horisontal position under
limning/hærdning!

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 03-04-06 07:59

> Tagrendelim skulle egentlig også kunne gøre det, men det kræver
> afmontering af plasten og placering i horisontal position under
> limning/hærdning!

Det forbinder jeg normalt med sådan noget tyktflydende stads med konsistens
næsten som silikone - men sidst jeg købte fik jeg noget der tynd stads...
Det limede desuden ikke særlig godt på blød plast.

(Ja jeg flækkede lige bundkåben på apriliaen i weekenden da rampen væltede -
skaden en nu ikke så stor og den er ridset på begge sider i forvejen)

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 02-04-06 23:51

tb wrote:
> [...]
> lim, men det bliver også hurtigt dyrt kan jeg se.
>
> Findes der noget fugemasse/monterigsmasse el.l. jeg kan bruge ?

Jeg plejer at bruge en ganske almindelig limpistol.
her er et par stykker at vælge imellem
http://www.creativcompany.dk/pages/group.asp?groupguid=11089&ref=google&key=42

--
Dan "748" Dethlefsen