Søger pornoblink til spejl
Fra : Bjørn S

Dato : 02-04-06 20:49

Er det nogen som hved hvor man kan få sådanne blink ala det som Mercedes
kører med (og også nogle motorcykler), til at klæbe på forsiden af
spejlene ?
Jeg mener Dan Dethlefsen havde en tråd om det en gang, man kan ikke
finde den igen.
Har kigget på T.Hansen og Bilexperten (-dillen)uden held.

Årsagen er at mine blink hænger på sidekåben, som jeg PT ikke vil køre
med, og de orginale braketter er ikke til at skaffe for menneske-penger,
så det er en midlertidig løsning, hvis man kan slippe med max 300 kroner
for et sæt.

--
/Bjørn

Fra : Anders Majland

Dato : 02-04-06 20:56

> Er det nogen som hved hvor man kan få sådanne blink ala det som Mercedes
> kører med (og også nogle motorcykler), til at klæbe på forsiden af
> spejlene ?

www.conrad.com har dem

/A

Fra : Kim Olsen

Dato : 02-04-06 21:06

www.Biltema.dk

Fra : Armand

Dato : 03-04-06 00:17

Bjørn S skrev:
> Er det nogen som hved hvor man kan få sådanne blink ala det som Mercedes
> kører med (og også nogle motorcykler), til at klæbe på forsiden af
> spejlene ?
> Har kigget på T.Hansen....

Kig igen!
thansen.dk á #42790 - Og så endda akkurat lige til prisen

Jeg har et sæt jeg endnu ikke har fået leget med, som du må låne - Giv lyd!

--
Armand.

Fra : Bjørn S

Dato : 03-04-06 22:57

Armand wrote:

> Kig igen!
> thansen.dk á #42790 - Og så endda akkurat lige til prisen
>
> Jeg har et sæt jeg endnu ikke har fået leget med, som du må låne - Giv lyd!

Tak for linket. Har mailet dig, men min tiscali-mail ser ud til at være
død igen, igen.....

--
/Bjørn

Fra : Armand

Dato : 03-04-06 23:26

Bjørn S skrev:

> Tak for linket. Har mailet dig, men min tiscali-mail ser ud til at være
> død igen, igen.....

HA! Tror du jeg genkender problemet!
Med undskyldelse klipper jeg lige lidt af den private korrespondance ind
her:
----------
> Tak for linket, det var lige hvad jeg kigget efter.
> Jeg vil egentlig godt låne dine lys, om muligt.

Ærgeligt at du ikke var ude med problemet før Bakke-åbningen, så jeg
kunne have haft dem med dér.
Men nu er det jo så blot et spørgsmål om en adresse?
Kan du vente til sidst på ugen og i værste fald efter påske, kan jeg
måske forsende dem kvit og frit med "D.F.M.-posttjenesten" :-/

> Det er mere hvordan man får dem midlertidig montert, de er vel
> egentlig beregnet til at lime på ?

De er påført tape til montering og har en tynd aluskinne indbygget for
at kunne formes inden pålimning. Men de er vel ikke umulige at afmontere
igen :-/
Skulle de gå til ved afmonteringen har du jo blot udskudt købet af et
sæt ved at låne mine

> Men de trækker vel bare nogle få watt, så det kræver vel en modstand
> eller et elektronisk relé ?

Det kan jeg forestille mig. Men det er dig der er den kyndige på dét
område

> Meningen var såmend bare for at suse rundt lidt med den eksisternde
> topkåbe og hovedlygte, og få cykkelen prøvet af. Jeg mangler "kun" at
> få renovert for og bagbremsecylindre.
> Jeg har spurgt på lygt, blink og braketter hos LC racing, og venter på
> en tilbagemelding fra ham.
> Selve braketten kan fåes Sofort Kaufen på Ebay til den nette sum af
> 440 dkr, det er lige i overkanten når man aligevel mangler resten.

Hjælp lige min erindring: Hvad er det du har gang i??

Paso-story'en må du vente med til Tiscali tager sig sammen (Jeg har fået
mails ind i 6-dages klynger et par gange her på det sidste)

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 04-04-06 08:05

> [...]
> Kan du vente til sidst på ugen og i værste fald efter påske, kan jeg måske
> forsende dem kvit og frit med "D.F.M.-posttjenesten" :-/

Det er ikke umuligt - jeg forventer at køre til kbh på mandag

/A

Fra : Bjørn S

Dato : 04-04-06 09:46

Armand wrote:

> HA! Tror du jeg genkender problemet!

Ja, det går lidt op i hat og briller efter at Tele2 overtog butikken.
Jeg har dog skiftet udbyder, men beholdt min mail, men kan så heller
ikke tillade mig at brokke. Det er ca. ligså svært at tage sig sammen
til at skifte mailadresse, som det er at skifte bank :-/

> Ærgeligt at du ikke var ude med problemet før Bakke-åbningen, så jeg
> kunne have haft dem med dér.

Da havde jeg ikke fået ideen enda

> Men nu er det jo så blot et spørgsmål om en adresse?
> Kan du vente til sidst på ugen og i værste fald efter påske, kan jeg
> måske forsende dem kvit og frit med "D.F.M.-posttjenesten" :-/

Det kunne være ok. Min bjosko snabela yahoo dot com mail duer, uden det
x som her i headeren.
Jeg har haft kontakt med LC Racing, giver ham lige en chance til at
ringe tilbage. Det kunne jo være man var heldig at han havde de stumper
jeg mangler.

> Hjælp lige min erindring: Hvad er det du har gang i??

Ikke det vilde ; http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1358
- men nu skal det jo heller ikke gå for stærkt. Har lige regnet på
ombygging af huset incl. pillefyr/centralvarme - uh oh - konen skal IKKE
få for kreative ideer ;-/

--
/Bjørn

Fra : Armand

Dato : 04-04-06 10:37

Bjørn S skrev:

> [...]
> ikke tillade mig at brokke. Det er ca. ligså svært at tage sig sammen
> til at skifte mailadresse, som det er at skifte bank :-/

Tjaeh :-/ Jeg har været glad for den kontinuitet der har været i at
kunne bevare samme adresse (á klubbens domain) gennem flere udbydere!
Når CC springer til midt på måneden beder jeg blot klubbens webmaster om
at linke mailen til den nye adresse - Mere smertefrit og overskueligt
kan det ikke være!

> Ikke det vilde ; http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1358

Nårh ja, selvfølgelig. Jeg kunne bare ikke lige få 900'eren fra min
nethinde

--
Armand.