Brugte Honda-dele i Tyskland
Fra : Susanne & Jesper

Dato : 02-04-06 20:13

Hej

Jeg er på en desperat jagt efter en tank til en Fireblade årg. 1996, så jeg
vil lige høre, om nogen kan komme med links til ophuggere i Tyskland eller
Sverige (jeg kender godt dem i England)?

På forhånd tak.

--
Hilsen Susanne

Fra : Bjarnep

Dato : 02-04-06 20:22

"Susanne & Jesper" <madcat@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg vil lige høre, om nogen kan komme med links til ophuggere i Tyskland
> eller Sverige (jeg kender godt dem i England)?

Hvad med at spørge her:
http://www.cbr1000rr.de/frame.html

jeg har selv handlet her:
http://www.gebrauchtteile-rasch.de/default.htm
mvh BjarneP

Fra : Bjarnep

Dato : 02-04-06 20:36

"Bjarnep" <bjarne.pedersen@-fjern-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at spørge her:
> http://www.cbr1000rr.de/frame.html
>
> jeg har selv handlet her:
> http://www.gebrauchtteile-rasch.de/default.htm
> mvh BjarneP
Jeg viste en underside til CBR 900, den rigtige er:
http://www.cbr900.de/

Fra : Ole Axelsen

Dato : 02-04-06 20:54

Susanne & Jesper wrote:
> [...]
> så jeg vil lige høre, om nogen kan komme med links til ophuggere i
> Tyskland eller Sverige (jeg kender godt dem i England)?

Har du prøvet Ebay? Der er masser af tanke, dog mange af dem med buler - og
så er du måske lige vidt. Men hvis du alligevel skal hen og male betyder det
jo ikke så meget.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Susanne & Jesper

Dato : 03-04-06 06:29

> Har du prøvet Ebay? Der er masser af tanke, dog mange af dem med buler -
> og
> så er du måske lige vidt. Men hvis du alligevel skal hen og male betyder
> det jo ikke så meget.

Jo, jeg har prøvet på Ebay - og det er lige meget, om der er buler i den, da
det er til en racer

Nu har jeg skrevet til nogle forskellige folk i både Sverige og Tyskland, så
jeg håber at høre fra dem en af de nærmeste dage.

--
Hilsen Susanne

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 03-04-06 18:21

Susanne & Jesper wrote:
> [...]
> vil lige høre, om nogen kan komme med links til ophuggere i Tyskland eller
> Sverige (jeg kender godt dem i England)?

Hej med Jer,

Prøv disse sider:

http://www.davidsilverspares.co.uk/
http://www.tiaromotorcyclewreckers.com/
http://www.btinternet.com/~hawkshaw.motorcycles/hondapat.html

og så er der "Flemmings MC Skrot" i sverige, han kan fanges på e-mail:
a.m@mbox331.swipnet.se :)

Håber i finder noget...
Ebay.co.uk / de er nu også et godt bud :)

/Thomas