Højde på cykel
Fra : cwinn

Dato : 31-03-06 14:02

Hej har forgæves prøvet at finde ud af hvor høj en ZX7R er. Er der
ikke en der gider måle sin ZX9R eller ZX6R i højden?

Skal vide det da jeg skal ha den i en lukket trailer

mvh

Christian

Fra : MKS - 74

Dato : 31-03-06 14:47

On 31 Mar 2006 05:02:26 -0800, "cwinn" <winneche@hotmail.com> wrote:

>Hej har forgæves prøvet at finde ud af hvor høj en ZX7R er. Er der
>ikke en der gider måle sin ZX9R eller ZX6R i højden?

http://zx7r.superbikeclub.com/specs.html

L*B*H = 2,190X740X1,130mm

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Lars

Dato : 31-03-06 15:56

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://zx7r.superbikeclub.com/specs.html
>
> L*B*H = 2,190X740X1,130mm

det var godt nok en lille mc
lars

Fra : Buffi

Dato : 31-03-06 16:17

micropocket ?

Fra : MKS - 74

Dato : 31-03-06 19:26

On Fri, 31 Mar 2006 16:55:38 +0200, "Lars" <rbk@os.dk> wrote:

>det var godt nok en lille mc

Næh den er faktisk kæææææmpestor sådan en kawa-færge (jeg var
doven og gad ikke "oversætte" den amerikanske 1000-separator hvis en
enkelt skulle være i tvivl (næppe men alliwl) 2190*740*1130mm i
længde*bredde*højde).