MC Revyen 2006
Fra : Esben

Dato : 30-03-06 16:02

hej.
jeg ville lige høre om der er nogen som vedd hvornår at årets mc
revy udkommer.
kan næsten ikke vente......!!!!!!

Hilsen Esben

Fra : Nicki Lolk

Dato : 30-03-06 19:37

>hej.
>jeg ville lige høre om der er nogen som vedd hvornår at årets mc
>revy udkommer.
>kan næsten ikke vente......!!!!!!

Midten af april.

Mvh. Nicki

Fra : Lars Holst

Dato : 30-03-06 21:33

"Esben" <ebo@oncable.dk> said in news:1143730913.962112.299970
@i40g2000cwc.googlegroups.com:

> hej.
> jeg ville lige høre om der er nogen som vedd hvornår at årets mc
> revy udkommer.
> kan næsten ikke vente......!!!!!!
>
> Hilsen Esben

12/4 helt præcist.
Jeg har den altid i bestilling.

--
Lars Holst

Fra : Ole Baun

Dato : 19-04-06 15:32

"Lars Holst" skrev i en meddelelse
> "Esben" said in news:1143730913.962112.299970
> @i40g2000cwc.googlegroups.com:

> 12/4 helt præcist.
> Jeg har den altid i bestilling.

Hej
Jeg ved ikke om Lars modtog den d. 12/4, som han spåede, men den nåede i
hvert fald min postkasse i dag.

Ole Baun

Fra : Dr.Enduro

Dato : 19-04-06 18:15

Ole Baun wrote:
> "Lars Holst" skrev i en meddelelse

> Hej
> Jeg ved ikke om Lars modtog den d. 12/4, som han spåede, men den nåede i
> hvert fald min postkasse i dag.
>
> Ole Baun

Har også set den i butikken i dag.

--

Hilsen Jan

Fra : Lars Holst

Dato : 19-04-06 19:02

"Ole Baun" <ole.baun@mail1.stofanet.dk> said in news:444649ef$0$12400
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> "Lars Holst" skrev i en meddelelse

> Hej
> Jeg ved ikke om Lars modtog den d. 12/4, som han spåede, men den nåede i
> hvert fald min postkasse i dag.
>
> Ole Baun

Jeg har haft den i en uge nu.
Kender allerede hvert et bogstav, alle mål og opgivelser i den.
Alle billeder er på nuværende tidspunkt indprintet på indersiden af mine
øjenlåg.

--
Lars Holst