termostat
Fra : Flemming

Dato : 30-03-06 08:49

Så har jeg endnu et sprøgsmål, og eftersom jeg sidste gang ret
faktisk fik et brugbart svar, så prøver jeg igen:

Jeg kunne godt bruge en åbner, når den er mindre varm.

Altså en termostat er begynder at åbne ved 72 grader, i stedet for
standarden der begynder ved 82 grader.

Jeg har prøve at ændre på standarden, uden den helt store success.

Mvh
Flemming

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-03-06 11:39

Flemming wrote:
> [...]
>
> Jeg kunne godt bruge en åbner, når den er mindre varm.
>
> Altså en termostat er begynder at åbne ved 72 grader, i stedet for

Hvorfor vil du have længere koldkørsel? Lad dog bare motoren komme på
drifttemperatur ASAP. Derudover er du nok nød til at skrive lidt om
køretøjet for at få et brugbart svar.

--
vh
Torben

Fra : Flemming

Dato : 30-03-06 16:19

Det drejer sig om en CBR900RR 92 som kun bruges til ræs. Jansberg har
fortalt mig at alt over 80 grader er spild af heste og under 70 blir
motoren
slidt unødvendigt meget.

Jo jeg ved godt det højst er et par heste der er tale om, men hvis der
nu var
en let/billig løsning, så tar jeg den gerne.

PT. blir motoren kun 60 grader uden termostat og det er lige lidt for
lidt.

Mvh
Flemming