sph til masi ?!
Fra : Ukendt

Dato : 30-03-06 06:54

Hvornår er det sket, og hvorfor ??
Kan huske at da den blev til sph, fortalte ejeren at det var en livsdrøm
comming true, og nu er den solgt igen ?!?

Mvh
Morten

Fra : m0rt3n

Dato : 30-03-06 12:56

"Juel" <him> skrev i en meddelelse
> Hvornår er det sket, og hvorfor ??
> Kan huske at da den blev til sph, fortalte ejeren at det var en livsdrøm
> comming true, og nu er den solgt igen ?!

Jeg har været i butikken et par gange i vinter. Jeg var bestemt ikke
imponeret over serviceniveauet, hverken i butik eller værksted, så jeg har
nok været der for sidste gang.
-m0rt3n ZRX1100

Fra : Anders Majland

Dato : 30-03-06 14:24

> Jeg har været i butikken et par gange i vinter. Jeg var bestemt ikke
> imponeret over serviceniveauet, hverken i butik eller værksted, så jeg har
> nok været der for sidste gang.

Før eller efter skiftet fra sph til masi ?

(Det eneste jeg kender til sph var en kollega der fik et lift (med mc) fra
et sted midt på sjælland til valby af sph da hans mc "druknede" i regnvejr
på vej til en bakkeåbning for nogle år siden.)

Fra : m0rt3n

Dato : 30-03-06 15:12

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:442bdc03$1$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Før eller efter skiftet fra sph til masi ?

Hov, så er jeg ikke sikker på jeg forstod tråden. Jeg taler om Masi i
Holbæk, som jo har skiftet ejer for nylig.
-m0rt3n zrx1100

Fra : Tommy Fer

Dato : 31-03-06 08:30

m0rt3n skrev:
> [...]
>
> Hov, så er jeg ikke sikker på jeg forstod tråden. Jeg taler om Masi i
> Holbæk, som jo har skiftet ejer for nylig.

Har præcis samme oplevelse hos dem.. .men hva godt der er mange andre
forhandlere

mvh Tommy Fer